Napisano 11 Listopad 200915 l Witam, mam pytanie o nadawanie tekstury i kanał alfa bo nie wiem gdzie leży błąd bo mi to nie wychodzi. Stosuje się do pomocy z kilku tutoriali ale mi nie udaje się uzyskac tego. Wyjaśnie na przykladzie prostego szescianu. Cały w kolorze zielonym i na jednej sciance chce uzyskac żółty okrąg (uzyskany za pomoca rzutowania tekstury). 1.Nadaje obiektowi kolor zielony. 2.Wchodze do Surface Editor i nadaje tekstury normal i alfa. I cos ta alfa nie daje przezroczystoci niewiem dlaczego??? Załączam obrazki. Z góry dzieki za podpowiedz co jest nie tak. Marcin załączam to jako obraz. [ATTACH]67565[/ATTACH]
Napisano 12 Listopad 200915 l Jak dla mnie dziala jak powinno. Alfa jako layer odnosi sie do poprzedniej tekstury nie do przezroczystosci obiektu, a ty na kanale kolor to robisz. Tak jak Ziper pisal, by miec przezroczystosc musisz z transparency skorzystac.
Napisano 12 Listopad 200915 l Zobacz tez opcje wyswietlania, sprawdz renderujac. [ATTACH]67594[/ATTACH]
Napisano 13 Listopad 200915 l Faktycznie po renderingu wychodzi jak trzeba i według ustawien tych co na poczatku pisalem pomimo ze w modelerze jest inaczej.dzieki za pomoc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto