Gość MFLW Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Witam, mam pytanie o nadawanie tekstury i kanał alfa bo nie wiem gdzie leży błąd bo mi to nie wychodzi. Stosuje się do pomocy z kilku tutoriali ale mi nie udaje się uzyskac tego. Wyjaśnie na przykladzie prostego szescianu. Cały w kolorze zielonym i na jednej sciance chce uzyskac żółty okrąg (uzyskany za pomoca rzutowania tekstury). 1.Nadaje obiektowi kolor zielony. 2.Wchodze do Surface Editor i nadaje tekstury normal i alfa. I cos ta alfa nie daje przezroczystoci niewiem dlaczego??? Załączam obrazki. Z góry dzieki za podpowiedz co jest nie tak. Marcin załączam to jako obraz. [ATTACH]67565[/ATTACH]
Ziper Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Olej mieszanie w warstwach, wrzuc texture do mapy transparency.
Alibaba Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 Jak dla mnie dziala jak powinno. Alfa jako layer odnosi sie do poprzedniej tekstury nie do przezroczystosci obiektu, a ty na kanale kolor to robisz. Tak jak Ziper pisal, by miec przezroczystosc musisz z transparency skorzystac.
qbaqbaMAX3D Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 Zobacz tez opcje wyswietlania, sprawdz renderujac. [ATTACH]67594[/ATTACH]
Gość MFLW Napisano 13 Listopad 2009 Napisano 13 Listopad 2009 Faktycznie po renderingu wychodzi jak trzeba i według ustawien tych co na poczatku pisalem pomimo ze w modelerze jest inaczej.dzieki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się