Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

Chciałbym wiedzieć kiedy mapujecie obiekty poddane wygładzniu. Bo wiadomo, że po smooth siatki obiektu strasznie się zagęszczają i trudniej mieć nad nimi kontrole z kolei gdy zmapuje się przed wygładzaniem siatki potem się rozjeżdząją. Jak wy sobie z tym radzicie ?

Zauważyłem też, że czasami lepiej skonwertować obiekt poly do nurbs czy subdiv (w maya) zamiast używać smootha, ale jak potem zmapować/rozłożyć siatki takiej powierzchni ?

(Chyba, że są jakieś zasady, kiedy konwertować a kiedy po prostu wygładzać?)

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności