magdzik Napisano 14 Listopad 2009 Share Napisano 14 Listopad 2009 Hej, Chciałbym wiedzieć kiedy mapujecie obiekty poddane wygładzniu. Bo wiadomo, że po smooth siatki obiektu strasznie się zagęszczają i trudniej mieć nad nimi kontrole z kolei gdy zmapuje się przed wygładzaniem siatki potem się rozjeżdząją. Jak wy sobie z tym radzicie ? Zauważyłem też, że czasami lepiej skonwertować obiekt poly do nurbs czy subdiv (w maya) zamiast używać smootha, ale jak potem zmapować/rozłożyć siatki takiej powierzchni ? (Chyba, że są jakieś zasady, kiedy konwertować a kiedy po prostu wygładzać?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3D man Napisano 3 Luty 2010 Share Napisano 3 Luty 2010 UVW Map w modifier list. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi