Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

W przerwie między wizkami , dla przetestowania nowego softu i obiektów /vray Sp4a i Photoshopa cs4/ zrobiłem w weekend "coś tam w ogrodzie"

Drzewa , krzaki , trawa - evermotion

Pomysł na scene - z głowy bez referki , tworzony na bieżąco.

 

Chciałem przetestować :

a. zachowanie podczas renderingu i wygląd nowo zakupinych obiektów .

b. przetestowanie ustawień vraya co do poprawy jakości renderu/czas

c. caustic efekt - niestety tylko w widoku dziennym widoczny na dnie zbiornika z wodą

d. próby z oświetleniem o różnych porach dnia

e. próby renderu na warstwach i późniejsza kompozycja

 

hermes-copy-www.jpg

hermes-noc-www.jpg

hermes-edges-www.jpg

Edytowane przez WIERZBA
  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

W większości odniosę się do rzeczy które testowałeś.

* za "suchy piasek" (tekstura jest za czysta, przydałby się jakiś dissplace, może delikatne pofałdowanie samej siatki) Ten noise wygląda nienaturalnie, a nocnym ujęciu wygląda znowu tak jakby ktoś wyrównał piasek.

* drzewa mają rozmyte liście w dziennym ujęciu

*w nocnym ujęciu drzewo po lewej jest za mocno oświetlone

Podoba mi się za to trawka po lewej. Postać jest też od everów?

Edytowane przez PICsell
Napisano

wieczorny fajniejszy, ten dzienny widok hmm - góra psuje efekt - tzn te drzewa w tle (brzoza po prawej) jakoś nie pasują - dziwne wrażenie jest. za to wieczorny podoba mnie się (choć piasek mogłeś przynajmniej nieco pofalować)

 

bluszcze mleczne troche wyszły za bardzo (ciemniejsze były by bardziej naturalne)

Napisano (edytowane)

Nie podoba mi się duży odstęp między stopniami z przodu, wg mnie leszy byłby węższy, albo z tą grubością, ale pokruszony.

 

Podoba mi się bardziej wersja wieczorna. Najlepsze miejsca, to pomarańczowy murek z tyłu po prawej i drzewko po lewej. To nie jest złośliwość ;). Podoba mi się światło na tych elementach, przypomina mi klasyczne malarstwo. Nie wiem czy wiesz o co mi chodzi, taki klasyczny setting, "Dionizos porywa kogoś tam...".

 

Wg mnie gdybyś w całości poleciał w takie światło, to byłoby lepiej, nie podoba mi się to światło z góry i przepalenie na głowie rzeżby. Wyrzuciłbym je. Podobnie błękitny kolor wody, za bardzo odstaje.

 

Kamyki z przodu wyglądają jak owcze bobki. ;).

 

Czy to wszystko było oświetlone jednym żródłem światła? Tzn jednym światłem w maksie? Mam na myśli to pomarańczowe.

Edytowane przez Mulholland



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności