WIERZBA Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 (edited) Witam W przerwie między wizkami , dla przetestowania nowego softu i obiektów /vray Sp4a i Photoshopa cs4/ zrobiłem w weekend "coś tam w ogrodzie" Drzewa , krzaki , trawa - evermotion Pomysł na scene - z głowy bez referki , tworzony na bieżąco. Chciałem przetestować : a. zachowanie podczas renderingu i wygląd nowo zakupinych obiektów . b. przetestowanie ustawień vraya co do poprawy jakości renderu/czas c. caustic efekt - niestety tylko w widoku dziennym widoczny na dnie zbiornika z wodą d. próby z oświetleniem o różnych porach dnia e. próby renderu na warstwach i późniejsza kompozycja Edited November 17, 2009 by WIERZBA
J|L Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 kawal niezle j roboty, bardzo ladne a w szczegulnosci render nr 2 peace
PICsell Posted November 18, 2009 Posted November 18, 2009 (edited) W większości odniosę się do rzeczy które testowałeś. * za "suchy piasek" (tekstura jest za czysta, przydałby się jakiś dissplace, może delikatne pofałdowanie samej siatki) Ten noise wygląda nienaturalnie, a nocnym ujęciu wygląda znowu tak jakby ktoś wyrównał piasek. * drzewa mają rozmyte liście w dziennym ujęciu *w nocnym ujęciu drzewo po lewej jest za mocno oświetlone Podoba mi się za to trawka po lewej. Postać jest też od everów? Edited November 18, 2009 by PICsell
Loki Posted November 18, 2009 Posted November 18, 2009 wieczorny fajniejszy, ten dzienny widok hmm - góra psuje efekt - tzn te drzewa w tle (brzoza po prawej) jakoś nie pasują - dziwne wrażenie jest. za to wieczorny podoba mnie się (choć piasek mogłeś przynajmniej nieco pofalować) bluszcze mleczne troche wyszły za bardzo (ciemniejsze były by bardziej naturalne)
świerszcz Posted November 20, 2009 Posted November 20, 2009 Pierwsze co mi się narzuca na myśl to to że jest mało realistycznie... Jakieś inne setupy zrób... jest płasko, plastikowo, bez klimatu...
Mulholland Posted November 23, 2009 Posted November 23, 2009 (edited) Nie podoba mi się duży odstęp między stopniami z przodu, wg mnie leszy byłby węższy, albo z tą grubością, ale pokruszony. Podoba mi się bardziej wersja wieczorna. Najlepsze miejsca, to pomarańczowy murek z tyłu po prawej i drzewko po lewej. To nie jest złośliwość ;). Podoba mi się światło na tych elementach, przypomina mi klasyczne malarstwo. Nie wiem czy wiesz o co mi chodzi, taki klasyczny setting, "Dionizos porywa kogoś tam...". Wg mnie gdybyś w całości poleciał w takie światło, to byłoby lepiej, nie podoba mi się to światło z góry i przepalenie na głowie rzeżby. Wyrzuciłbym je. Podobnie błękitny kolor wody, za bardzo odstaje. Kamyki z przodu wyglądają jak owcze bobki. ;). Czy to wszystko było oświetlone jednym żródłem światła? Tzn jednym światłem w maksie? Mam na myśli to pomarańczowe. Edited November 23, 2009 by Mulholland
kannu Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 serwus :) mi się podoba ten nocny bardziej :) pozdrawiam i życzę powodzenia :) http://www.kannu3d.com/ Łukasz Kowalik 3D
Recommended Posts