elimo Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 Witam, Jeżeli wątek jest w złym miejscu to proszę o przeniesienie go - nie byłem pewien gdzie go umieścić. Mam taki problem - chciałem wymodelować napis przy pomocy modyfikatora displacement, zależało mi na tym, aby był zrobiony z edit patch, chce animować ruch po powierzchni - no i mam problem. Po wrzuceniu tylko 50x50 segmentów quad patch, w viewporcie nie mogę ruszyć obrazem nie mówiąc o obiekcie. Obiekty poly ruszają się lekko przy 2 milionach poly. Czy jest to związane z rodzajem obiektu czy może mam uszkodzoną karte grafy czy może macie jakieś inne pomysły?? max 2009, intel core 2 quad 2,33ghz, 4gb ram, Nvidia GeForce9800GT Pozdawiam Elimo
sebx Napisano 19 Listopad 2009 Napisano 19 Listopad 2009 Wyłącz siatke na obiekcíe powinno troszke pomoc, aż 2mln poly? wow masz tyle polygonow w modelu i dziwisz się że komp nie wyrabia?
Ania Napisano 19 Listopad 2009 Napisano 19 Listopad 2009 Patche mają (albo mogą mieć) więcej poligonów niż podziałek. U ciebie jest 2,5 milionów poligonów, tylko że nie widać wszystkich kantów. Jak zrobisz z tego editable patcha (prawa mysz w okienku modyfikatorów), to pod Geometry > Surface > View Steps standardowo jest ustawione 5, to oznacza tak jakby 5 meshsmooth iterations, czyli nie masz tak naprawde 50x50=2500 poligonów, tylko 50x2^5 x 50x2^5 = 2,5 milionów. Możesz je uwidocznić zaznaczając View Interior Edges (radzę przedtem obniżyć). Jak dasz zamiast tych 5 trochę mniej, to powinien się ruszać szybciej i wyglądać przy tym trochę brzydziej. Daj pod view steps mniej a pod render steps zostaw albo obniż o 1, zależnie czy zostanie przy tych 50x50 czy jeszcze dojdzie coś.
Rekomendowane odpowiedzi