Napisano 20 Listopad 200915 l Hej. Robie animacje rozwalania zarowki, w celu treningowym.. Chcialbym zeby to wszystko odbylo sie w zwolnionym tempie. Zarowke rozwalam za pomoca pola radialnego. I teraz pytanie.. jesli chcialbym zrobic to w zwolnionym tempie, to mam dawac niskie wartosci dla pol oddzialujacych na obiekty, czy da sie jakos to przekonwertowac na klatki i rozciagnac? Jesli wchodzi w gre operacja polami tylko, to czy jest jakies pole, ktore zagesci "powietrze"? To samo tyczy sie animacji czasteczek, bo bede takie wprowadzal. I drugie pytanie.. jak spowolnic timeline bez recznego rozciagania? cos jak "timeline scratch" czy "time remaping". Pozdrawiam :)
Napisano 20 Listopad 200915 l zmien klatkarz... ale tez trzeba zagescic symulacje... niech kroopson albo benio sie wypowiedza, oni beda wiedziec dokladnie.
Napisano 20 Listopad 200915 l Autor Dzieki :) A nie ma jakiejs opcji konwertowania symulacji do klatek? edit: Vs chodzi o wydluzenie symulacji.
Napisano 20 Listopad 200915 l no dynamice bedziesz musial sobie i tak zkeszowac. zeby przy batch rendererze sie nie wysypalo...
Napisano 20 Listopad 200915 l Autor Dobra juz wyczailem, ale napisze bo moze sie przyda. Trzeba zrobic animacje normalnie w 24 czy 30 klatkach i pozniej w settings > Time zmieniac mozna ilosc klatek na sekunde po calosci. Czyli i czasteczki i dynamika sie rozciagnie z automatu :) Dzieki! :)
Napisano 20 Listopad 200915 l ja bym to zrobił tak : 1. Wypalił animację fizyki na każdym elemencie. 2. Ze wszystkich elementów utworzył klip. 3. Ustawił jego skalę, albo użył krzywej timeWarp.
Napisano 21 Listopad 200915 l Autor a jak poprawnie wypalic animacje tej rozwalanej zarowki.. chyba cos pochrzanilem, bo zaznaczylem elementy,.. dalem edit>keys>bake simulation wykasowalem static chanelsy i niby wszyskto ok, ale nie dziala mi curves>simplify curves :/ a chcialbym poedytowac calosc recznie ale przy tylu kluczowych to nie da rady prosze o pomoc
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto