Jump to content

animacja/dynamics/timeline


Recommended Posts

Posted

Hej.

Robie animacje rozwalania zarowki, w celu treningowym..

Chcialbym zeby to wszystko odbylo sie w zwolnionym tempie.

Zarowke rozwalam za pomoca pola radialnego.

I teraz pytanie.. jesli chcialbym zrobic to w zwolnionym tempie, to mam dawac niskie wartosci dla pol oddzialujacych na obiekty, czy da sie jakos to

przekonwertowac na klatki i rozciagnac? Jesli wchodzi w gre operacja polami tylko, to czy jest jakies pole, ktore zagesci "powietrze"?

To samo tyczy sie animacji czasteczek, bo bede takie wprowadzal.

 

I drugie pytanie.. jak spowolnic timeline bez recznego rozciagania? cos jak "timeline scratch" czy "time remaping".

 

Pozdrawiam :)

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Dobra juz wyczailem, ale napisze bo moze sie przyda.

Trzeba zrobic animacje normalnie w 24 czy 30 klatkach i pozniej w settings > Time

zmieniac mozna ilosc klatek na sekunde po calosci. Czyli i czasteczki i dynamika sie rozciagnie z automatu :)

Dzieki! :)

Posted

ja bym to zrobił tak :

 

1. Wypalił animację fizyki na każdym elemencie.

2. Ze wszystkich elementów utworzył klip.

3. Ustawił jego skalę, albo użył krzywej timeWarp.

  • Like 1
Posted

a jak poprawnie wypalic animacje tej rozwalanej zarowki..

chyba cos pochrzanilem, bo zaznaczylem elementy,.. dalem edit>keys>bake simulation

wykasowalem static chanelsy

i niby wszyskto ok, ale nie dziala mi curves>simplify curves :/

a chcialbym poedytowac calosc recznie ale przy tylu kluczowych to nie da rady

 

prosze o pomoc

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy