_Arti_ Napisano 28 Listopad 2009 Napisano 28 Listopad 2009 (edytowane) Mam dwa pytania odnośnie animacji. Gdy rigguje jakąś postać, najwięcej problemów sprawia mi miednica. Mimo, iż podczas unoszenia nóg wszystko wygląda poprawnie i zgodnie z anatomią, to już ułożenie bohatera w pozie np. medytacyjnej wywołuje.... Tragedię. Używam 3D Studio Max'a 9 i modyfikatora "skin". I tutaj pewnie popełniam błąd - czy jacyś bardziej doświadczeni riggerzy okolic miednicy mogą mi doradzić jak poprawnie wykonać rig w tej "sferze" by wyglądało to porządnie? Druga część posta dotyczy metody animowania pose-to-pose. Metoda ta polega na ustawianiu "głównych" poz animowanej postaci, a następnym poprawianiu błędów i dodawaniu pomniejszych kluczy pomiędzy głównymi, zgadza się? Down@ Wielkie dzięki ; ] Edytowane 30 Listopad 2009 przez _Arti_
PLS Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 W przypadku obszaru miednicy chcac wykonac bardziej ekstremalne pozy zazwyczaj nalezy uzyc Skin Morph. Pose to pose - tak jak piszesz. 1
belzebub Napisano 2 Grudzień 2009 Napisano 2 Grudzień 2009 wymysliles sobie zeczywiscie ekstremalna poze. co do animowania pose to pose, twoj opis to pewne uproszczenie. http://www.lynda.com/home/DisplayCourseN.aspx?lpk2=95 tutaj jest to ladnie pokazane, zobacz link pose to pose animation. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się