Napisano 28 Listopad 200915 l Mam dwa pytania odnośnie animacji. Gdy rigguje jakąś postać, najwięcej problemów sprawia mi miednica. Mimo, iż podczas unoszenia nóg wszystko wygląda poprawnie i zgodnie z anatomią, to już ułożenie bohatera w pozie np. medytacyjnej wywołuje.... Tragedię. Używam 3D Studio Max'a 9 i modyfikatora "skin". I tutaj pewnie popełniam błąd - czy jacyś bardziej doświadczeni riggerzy okolic miednicy mogą mi doradzić jak poprawnie wykonać rig w tej "sferze" by wyglądało to porządnie? Druga część posta dotyczy metody animowania pose-to-pose. Metoda ta polega na ustawianiu "głównych" poz animowanej postaci, a następnym poprawianiu błędów i dodawaniu pomniejszych kluczy pomiędzy głównymi, zgadza się? Down@ Wielkie dzięki ; ] Edytowane 30 Listopad 200915 l przez _Arti_
Napisano 29 Listopad 200915 l W przypadku obszaru miednicy chcac wykonac bardziej ekstremalne pozy zazwyczaj nalezy uzyc Skin Morph. Pose to pose - tak jak piszesz.
Napisano 2 Grudzień 200915 l wymysliles sobie zeczywiscie ekstremalna poze. co do animowania pose to pose, twoj opis to pewne uproszczenie. http://www.lynda.com/home/DisplayCourseN.aspx?lpk2=95 tutaj jest to ladnie pokazane, zobacz link pose to pose animation. pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto