Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Mam dwa pytania odnośnie animacji.

 

Gdy rigguje jakąś postać, najwięcej problemów sprawia mi miednica. Mimo, iż podczas unoszenia nóg wszystko wygląda poprawnie i zgodnie z anatomią, to już ułożenie bohatera w pozie np. medytacyjnej wywołuje.... Tragedię.

 

Używam 3D Studio Max'a 9 i modyfikatora "skin". I tutaj pewnie popełniam błąd - czy jacyś bardziej doświadczeni riggerzy okolic miednicy mogą mi doradzić jak poprawnie wykonać rig w tej "sferze" by wyglądało to porządnie?

 

Druga część posta dotyczy metody animowania pose-to-pose. Metoda ta polega na ustawianiu "głównych" poz animowanej postaci, a następnym poprawianiu błędów i dodawaniu pomniejszych kluczy pomiędzy głównymi, zgadza się?

 

Down@

 

Wielkie dzięki ; ]

Edytowane przez _Arti_
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W przypadku obszaru miednicy chcac wykonac bardziej ekstremalne pozy zazwyczaj nalezy uzyc Skin Morph.

Pose to pose - tak jak piszesz.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności