Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam dwa pytania odnośnie animacji.

 

Gdy rigguje jakąś postać, najwięcej problemów sprawia mi miednica. Mimo, iż podczas unoszenia nóg wszystko wygląda poprawnie i zgodnie z anatomią, to już ułożenie bohatera w pozie np. medytacyjnej wywołuje.... Tragedię.

 

Używam 3D Studio Max'a 9 i modyfikatora "skin". I tutaj pewnie popełniam błąd - czy jacyś bardziej doświadczeni riggerzy okolic miednicy mogą mi doradzić jak poprawnie wykonać rig w tej "sferze" by wyglądało to porządnie?

 

Druga część posta dotyczy metody animowania pose-to-pose. Metoda ta polega na ustawianiu "głównych" poz animowanej postaci, a następnym poprawianiu błędów i dodawaniu pomniejszych kluczy pomiędzy głównymi, zgadza się?

 

Down@

 

Wielkie dzięki ; ]

Edytowane przez _Arti_

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W przypadku obszaru miednicy chcac wykonac bardziej ekstremalne pozy zazwyczaj nalezy uzyc Skin Morph.

Pose to pose - tak jak piszesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności