Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Modeluje sobie tosta (nie pytajcie czemu) i mam następujący problem:

jak wymodelować te dziurki powstałe przez pęcherzyki powietrza w toście?

Jakieś większe można booleanem zrobić, ale chodzi mi o te małe, nie chciałbym ich robić jako tekstura tylko wymodelować, a modelowanie każdej osobno zabrało by masę czasu.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc!

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 701
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak nie chcesz textura tylko chcesz modelowac to musisz sie troche pomeczyc. Ja swego czasu zalatwilem tosta displace map.

Napisano

możesz zrobić tak - box z wymodelowanymi otworami (zagłębienia itp.) - wewnątrz boxa plane'y z ażurową teksturą, lub o zgrozo plane'y z wymodelowanymi dziurkami.

Najlepiej byłoby chyba pomieszać modelowanie z displacem.

Jeśli kamera wlatuje do tosta, to porządnie wymodelować - ciasto - możesz tylko w tym danym miejscu gdzie wędruje kamera..

 

Jeśli chodzi o modelowanie dziurek to proponuję wyemitować particle Sphere z plane - dać morządny random na skalę i pozycję, zbake'ować obiekty i użyć booleana..

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności