Gość 9g9man Napisano 30 Listopad 2009 Share Napisano 30 Listopad 2009 Witam! Modeluje sobie tosta (nie pytajcie czemu) i mam następujący problem: jak wymodelować te dziurki powstałe przez pęcherzyki powietrza w toście? Jakieś większe można booleanem zrobić, ale chodzi mi o te małe, nie chciałbym ich robić jako tekstura tylko wymodelować, a modelowanie każdej osobno zabrało by masę czasu. Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 30 Listopad 2009 Share Napisano 30 Listopad 2009 jak nie chcesz textura tylko chcesz modelowac to musisz sie troche pomeczyc. Ja swego czasu zalatwilem tosta displace map. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 2 Grudzień 2009 Share Napisano 2 Grudzień 2009 Nie wyobrażam sobie takiej roboty bez tekstur... Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly Napisano 2 Grudzień 2009 Share Napisano 2 Grudzień 2009 możesz zrobić tak - box z wymodelowanymi otworami (zagłębienia itp.) - wewnątrz boxa plane'y z ażurową teksturą, lub o zgrozo plane'y z wymodelowanymi dziurkami. Najlepiej byłoby chyba pomieszać modelowanie z displacem. Jeśli kamera wlatuje do tosta, to porządnie wymodelować - ciasto - możesz tylko w tym danym miejscu gdzie wędruje kamera.. Jeśli chodzi o modelowanie dziurek to proponuję wyemitować particle Sphere z plane - dać morządny random na skalę i pozycję, zbake'ować obiekty i użyć booleana.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi