Skocz do zawartości

Modelowanie tosta.


Gość 9g9man

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Modeluje sobie tosta (nie pytajcie czemu) i mam następujący problem:

jak wymodelować te dziurki powstałe przez pęcherzyki powietrza w toście?

Jakieś większe można booleanem zrobić, ale chodzi mi o te małe, nie chciałbym ich robić jako tekstura tylko wymodelować, a modelowanie każdej osobno zabrało by masę czasu.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

możesz zrobić tak - box z wymodelowanymi otworami (zagłębienia itp.) - wewnątrz boxa plane'y z ażurową teksturą, lub o zgrozo plane'y z wymodelowanymi dziurkami.

Najlepiej byłoby chyba pomieszać modelowanie z displacem.

Jeśli kamera wlatuje do tosta, to porządnie wymodelować - ciasto - możesz tylko w tym danym miejscu gdzie wędruje kamera..

 

Jeśli chodzi o modelowanie dziurek to proponuję wyemitować particle Sphere z plane - dać morządny random na skalę i pozycję, zbake'ować obiekty i użyć booleana..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności