Tamyl91 Napisano 1 Grudzień 2009 Share Napisano 1 Grudzień 2009 Mój problem jest następujący: stworzyłem boxa, wymodelowałem go w odpowiedni sposób i chcę stworzyć teraz kopię tego obiektu tak, żey zaznaczając wszystkie vertexy (z pierwszego i drugiego obiektu) będe w stanie za pomocą funkcji Weld łączyć vertexy z obiektu pierwszego z vertexami obiektu drugiego. Próbowałem z clone, jednak vertexy innych obiektów nie przyciągają się. Jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly Napisano 1 Grudzień 2009 Share Napisano 1 Grudzień 2009 max: (zaznacz pierwszy obiekt) convert to poly -> attach (zaznaczasz drugi obiekt) -> edit: vertex -> weld pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tamyl91 Napisano 1 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2009 Wielkie dzięki za pomoc! pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 2 Grudzień 2009 Share Napisano 2 Grudzień 2009 Możesz również przejść na poziom Element lub Polygon (Editable poly) zaznaczyć całość lub wybrane płaszczyzny i przeciągnąć z Shiftem. Nie będziesz musiał nic Attachować. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi