Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Jestem noobem jesli chodzi o maxa i mam taki problem oraz pytanie :)

 

Generalnie chce sobie zrobic jakis obiekt np sciany z jednego boxa i robie np cos takiego

 

7cz9z969t58e8vqoxla.jpg

 

no i okazuje sie, ze np za duzo krawdzi jest czyli to bedzie zbedna siatka wiec zaznaczylem krawedzie, usunalem nastepnie zaznaczylem i CAP'em sobie scalilem, zeby nie bylo dziury

 

3h6sufsuegfjdvhco6n.jpg

 

no i jest git, ale jak dalej edytuje w Editable Poly to jak zaznaczam vertexy to mimo, ze usunalem krawedzie to vertexy zostal(nie wiem jak no ale) no to jak je usune to box w tamtych miejscach sie dziurawi i nie wiem czemu

 

y3ldl5cd9etaqy4juak.jpg no wiec moge nie usuwac vertexow ale jest jedno male ale, bo jesli ich nie usune to jak potem nakladam texture

 

42lcxw8dsuk2f78h3kjs.jpg

 

to jest rozjeb....

 

a jesli zrobie poprostu sam box bez zbednej siatki to ladnie jest textura nalozona

 

wdqeh8ggovkz35zbd6cd.jpg

 

Generalnie porsilbym o jakies porady jak sprawie i bez zbednej siatki modelowac tak, zeby mozna bylo by powiedziec projekt byl zoptymalizowany a nie pelno krawedzi vertexow ktore i tak nie sa potrzebne, bo ja to zazwyczaj usuwam zbedne krawedzie a potem caly obwod zaznaczma i lacze CAP'em ;)

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieki, backspace dziala idealnie:D ale mam jeszcze ptanko odnosnie textury, bo kolejne wyciagniecia z boxa za pomoca extrude ja znieksztalcaja, czy bede musial to bodajze mapowac, ze rozciac caly kwadrat i osobno walic texture na kazdy z bokow?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności