Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Yo.

 

Czy jest sposob, zeby wyrenderowac np. szescian z wycietymi wzorami (mapa w kanale transparency/cutout), ale zeby zamiast cienkiej jak papier krawedzi, byla jeszcze grubosc wycietej sciany?

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

To znaczy nie wiem - ja zawsze robię na material 2sided i do slotów wsadzam odpowiednie pod materiały. Displace na facing, a na back co tam dusza zapragnie. Tak robiłem skrzela do bugatki i nie napotkałem żadnych problemów.

Napisano

Tak wiem, widziałem tą pracę. Ale karoserię widzisz z zewnętrznej strony, więc nie widać backface'ów.

Displace wrzuciłem jako modyfikator,a nie w slocie materiału. Może tam działa inaczej. Będę musiał zerknąć.

PS. Swoją drogą fajnie wyszły ci te skrzela.

Napisano

No one nie są widoczne tylko z zewnątrz - podłoga i część zagięta do góry to jest ten sam mesh który na zewnątrz ma skrzela. Nie pamiętam czy to jest dobrze widoczne na renderach, ale chyba w którymś teście to było widać dokładnie. Dodatkowo "podłoga" ma zupełnie inny materiał niż zewnętrzna część.

Napisano

Testowałem pod MR, nie działa jak powinno. Wytłacza ścianki, ale nie nadaje takiej rzeczywistej grubości... no i strasznie się krzaczy....

W takim przypadku lepiej to wymodelować.

 

Ktoś testował to pod MR ? Może Hynol ?

 

Pzdr. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności