Napisano 12 Grudzień 200915 l Yo. Czy jest sposob, zeby wyrenderowac np. szescian z wycietymi wzorami (mapa w kanale transparency/cutout), ale zeby zamiast cienkiej jak papier krawedzi, byla jeszcze grubosc wycietej sciany?
Napisano 12 Grudzień 200915 l Displace w miejscu wycięcia + opacity Edytowane 12 Grudzień 200915 l przez PICsell
Napisano 12 Grudzień 200915 l A to ma być mental czy vray? Bo w vrayu 2sided mi działał z takim przypadku.
Napisano 12 Grudzień 200915 l Hmm. Robiłem w vray'u z zaznaczonym 2sided (przynajmniej w materiale). Możliwe że miałem coś odznaczone w scenie. Mogłem coś ominąć?
Napisano 13 Grudzień 200915 l To znaczy nie wiem - ja zawsze robię na material 2sided i do slotów wsadzam odpowiednie pod materiały. Displace na facing, a na back co tam dusza zapragnie. Tak robiłem skrzela do bugatki i nie napotkałem żadnych problemów.
Napisano 13 Grudzień 200915 l Tak wiem, widziałem tą pracę. Ale karoserię widzisz z zewnętrznej strony, więc nie widać backface'ów. Displace wrzuciłem jako modyfikator,a nie w slocie materiału. Może tam działa inaczej. Będę musiał zerknąć. PS. Swoją drogą fajnie wyszły ci te skrzela.
Napisano 13 Grudzień 200915 l No one nie są widoczne tylko z zewnątrz - podłoga i część zagięta do góry to jest ten sam mesh który na zewnątrz ma skrzela. Nie pamiętam czy to jest dobrze widoczne na renderach, ale chyba w którymś teście to było widać dokładnie. Dodatkowo "podłoga" ma zupełnie inny materiał niż zewnętrzna część.
Napisano 13 Grudzień 200915 l Testowałem pod MR, nie działa jak powinno. Wytłacza ścianki, ale nie nadaje takiej rzeczywistej grubości... no i strasznie się krzaczy.... W takim przypadku lepiej to wymodelować. Ktoś testował to pod MR ? Może Hynol ? Pzdr. ;)
Napisano 13 Grudzień 200915 l Faktycznie, wystarczyło zmienić displace na 3d i jest 2sided. Wszystko ok.
Napisano 13 Grudzień 200915 l Pod MR nie testowałem. Ale wiadomo że nie nada się fizycznej grubości, tylko wyciągnie piksle krawędzi w dół.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto