Reanimator Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 Yo. Czy jest sposob, zeby wyrenderowac np. szescian z wycietymi wzorami (mapa w kanale transparency/cutout), ale zeby zamiast cienkiej jak papier krawedzi, byla jeszcze grubosc wycietej sciany?
PICsell Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 (edytowane) Displace w miejscu wycięcia + opacity Edytowane 12 Grudzień 2009 przez PICsell
Hynol Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 A to ma być mental czy vray? Bo w vrayu 2sided mi działał z takim przypadku.
PICsell Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 Hmm. Robiłem w vray'u z zaznaczonym 2sided (przynajmniej w materiale). Możliwe że miałem coś odznaczone w scenie. Mogłem coś ominąć?
Hynol Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 To znaczy nie wiem - ja zawsze robię na material 2sided i do slotów wsadzam odpowiednie pod materiały. Displace na facing, a na back co tam dusza zapragnie. Tak robiłem skrzela do bugatki i nie napotkałem żadnych problemów.
PICsell Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Tak wiem, widziałem tą pracę. Ale karoserię widzisz z zewnętrznej strony, więc nie widać backface'ów. Displace wrzuciłem jako modyfikator,a nie w slocie materiału. Może tam działa inaczej. Będę musiał zerknąć. PS. Swoją drogą fajnie wyszły ci te skrzela.
Hynol Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 No one nie są widoczne tylko z zewnątrz - podłoga i część zagięta do góry to jest ten sam mesh który na zewnątrz ma skrzela. Nie pamiętam czy to jest dobrze widoczne na renderach, ale chyba w którymś teście to było widać dokładnie. Dodatkowo "podłoga" ma zupełnie inny materiał niż zewnętrzna część.
gientekwl Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Testowałem pod MR, nie działa jak powinno. Wytłacza ścianki, ale nie nadaje takiej rzeczywistej grubości... no i strasznie się krzaczy.... W takim przypadku lepiej to wymodelować. Ktoś testował to pod MR ? Może Hynol ? Pzdr. ;)
PICsell Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Faktycznie, wystarczyło zmienić displace na 3d i jest 2sided. Wszystko ok.
Hynol Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Pod MR nie testowałem. Ale wiadomo że nie nada się fizycznej grubości, tylko wyciągnie piksle krawędzi w dół.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się