Gość archetypes Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Cześć. Ostatnio w wolnym czasie realizuję taki oto projekt. Soft: 3ds max, mental ray, PS Story: Rok 2358. Nad rozległym pustkowiem planety Nexus w kwadracie M-51 góruje niepodzielnie strażnica, niegdyś strzegąca szlaku transportowego cennych kruszców przed bandami pospolitych zbirów i włóczęgów. Od lat stoi opustoszała, będąc niemym światkiem tajemniczych zdarzeń jakie miały tu miejsce. Zastanawiam się teraz w jakim kierunku to dalej pociągnąć :) Za wszelkie rady, uwagi z góry dziękuję.
Mulholland Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 (edytowane) Może być z tego coś fajnego. Zastanawia mnie jak wymodelowałeś te budynki na dole w kształcie wiru - ręcznie każdy, czy może masz jakiś szybki sposób na zrobienie tego za jednym zamachem? Edytowane 14 Grudzień 2009 przez Mulholland
avant.garde Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Mhm, bardzo ciekawie wygląda. Mam zastrzeżenie po pierwsze do: Widać, że jest to dokładnie ten sam skopiowany element - nawet w tej samej pozycji - ja bym zrobił górę tak, żeby była w innej fazie - np. o 90st obrócona. Po drugie zdecydowanie musisz podziałać z detalem drugiego planu - jakieś miasto, pustynia, krajobraz - cokolwiek - więcej szczegółów poza samą wieżą. Po trzecie pokombinował bym z oświetleniem samej wieży (tym wewnętrznym) - to bardzo wdzięczny materiał do zabawy ze światłem, a to białe światło jest za ostre i zbyt punktowe. O wiele lepiej się prezentuje pomarańczowe światło u podstawy.
M4rcus Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Może być z tego coś fajnego. Zastanawia mnie jak wymodelowałeś te budynki na dole w kształcie wiru - ręcznie każdy, czy może masz jakiś szybki sposób na zrobienie tego za jednym zamachem? albo array albo mascript
Gość archetypes Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 Mały update. Wymodelowany na szybko statek zwiadowczy, wzorowany nieco na tych z uniwersum SW. Postanowiłem, że przysłonię nim sporą część pierwszego planu, co oszczędzi mi pracy przy detalach otoczenia. @Maestro To są zwykłe boxy rozstawione arrayem, następnie połączone w 1 obiekt, zaznaczone soft selction i potraktowane twistem (modyfiator). Dzieki za opinie i pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się