Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć. Ostatnio w wolnym czasie realizuję taki oto projekt.

Soft: 3ds max, mental ray, PS

Story: Rok 2358. Nad rozległym pustkowiem planety Nexus w kwadracie M-51 góruje niepodzielnie strażnica, niegdyś strzegąca szlaku transportowego cennych kruszców przed bandami pospolitych zbirów i włóczęgów. Od lat stoi opustoszała, będąc niemym światkiem tajemniczych zdarzeń jakie miały tu miejsce.

nighttest.th.jpgdaytest.th.jpg

Zastanawiam się teraz w jakim kierunku to dalej pociągnąć :) Za wszelkie rady, uwagi z góry dziękuję.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może być z tego coś fajnego. Zastanawia mnie jak wymodelowałeś te budynki na dole w kształcie wiru - ręcznie każdy, czy może masz jakiś szybki sposób na zrobienie tego za jednym zamachem?

Edytowane przez Mulholland

Napisano

Mhm, bardzo ciekawie wygląda. Mam zastrzeżenie po pierwsze do:

 

54385646.th.jpg

 

Widać, że jest to dokładnie ten sam skopiowany element - nawet w tej samej pozycji - ja bym zrobił górę tak, żeby była w innej fazie - np. o 90st obrócona.

 

Po drugie zdecydowanie musisz podziałać z detalem drugiego planu - jakieś miasto, pustynia, krajobraz - cokolwiek - więcej szczegółów poza samą wieżą.

 

Po trzecie pokombinował bym z oświetleniem samej wieży (tym wewnętrznym) - to bardzo wdzięczny materiał do zabawy ze światłem, a to białe światło jest za ostre i zbyt punktowe. O wiele lepiej się prezentuje pomarańczowe światło u podstawy.

Napisano
Może być z tego coś fajnego. Zastanawia mnie jak wymodelowałeś te budynki na dole w kształcie wiru - ręcznie każdy, czy może masz jakiś szybki sposób na zrobienie tego za jednym zamachem?

 

albo array albo mascript

Napisano

Mały update. Wymodelowany na szybko statek zwiadowczy, wzorowany nieco na tych z uniwersum SW.

 

starshipfront1.th.jpgstarshipback1.th.jpg

 

Postanowiłem, że przysłonię nim sporą część pierwszego planu, co oszczędzi mi pracy przy detalach otoczenia.

 

@Maestro To są zwykłe boxy rozstawione arrayem, następnie połączone w 1 obiekt, zaznaczone soft selction i potraktowane twistem (modyfiator).

 

Dzieki za opinie i pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności