Skocz do zawartości

Watchtower


Rekomendowane odpowiedzi

Gość archetypes
Napisano

Cześć. Ostatnio w wolnym czasie realizuję taki oto projekt.

Soft: 3ds max, mental ray, PS

Story: Rok 2358. Nad rozległym pustkowiem planety Nexus w kwadracie M-51 góruje niepodzielnie strażnica, niegdyś strzegąca szlaku transportowego cennych kruszców przed bandami pospolitych zbirów i włóczęgów. Od lat stoi opustoszała, będąc niemym światkiem tajemniczych zdarzeń jakie miały tu miejsce.

nighttest.th.jpgdaytest.th.jpg

Zastanawiam się teraz w jakim kierunku to dalej pociągnąć :) Za wszelkie rady, uwagi z góry dziękuję.

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Może być z tego coś fajnego. Zastanawia mnie jak wymodelowałeś te budynki na dole w kształcie wiru - ręcznie każdy, czy może masz jakiś szybki sposób na zrobienie tego za jednym zamachem?

Edytowane przez Mulholland
Napisano

Mhm, bardzo ciekawie wygląda. Mam zastrzeżenie po pierwsze do:

 

54385646.th.jpg

 

Widać, że jest to dokładnie ten sam skopiowany element - nawet w tej samej pozycji - ja bym zrobił górę tak, żeby była w innej fazie - np. o 90st obrócona.

 

Po drugie zdecydowanie musisz podziałać z detalem drugiego planu - jakieś miasto, pustynia, krajobraz - cokolwiek - więcej szczegółów poza samą wieżą.

 

Po trzecie pokombinował bym z oświetleniem samej wieży (tym wewnętrznym) - to bardzo wdzięczny materiał do zabawy ze światłem, a to białe światło jest za ostre i zbyt punktowe. O wiele lepiej się prezentuje pomarańczowe światło u podstawy.

Napisano
Może być z tego coś fajnego. Zastanawia mnie jak wymodelowałeś te budynki na dole w kształcie wiru - ręcznie każdy, czy może masz jakiś szybki sposób na zrobienie tego za jednym zamachem?

 

albo array albo mascript

Gość archetypes
Napisano

Mały update. Wymodelowany na szybko statek zwiadowczy, wzorowany nieco na tych z uniwersum SW.

 

starshipfront1.th.jpgstarshipback1.th.jpg

 

Postanowiłem, że przysłonię nim sporą część pierwszego planu, co oszczędzi mi pracy przy detalach otoczenia.

 

@Maestro To są zwykłe boxy rozstawione arrayem, następnie połączone w 1 obiekt, zaznaczone soft selction i potraktowane twistem (modyfiator).

 

Dzieki za opinie i pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności