Skocz do zawartości

Problem - Hair and Fur oraz materiał imitujący szkło


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Podczas pracy w programie 3ds max 8 natknąłem się na taki oto problem. Stworzyłem powierzchnie , na którą nałożyłem modyfikator Hair and Fur. Następnie , chciałem ten "owłosiony" model zamknąć w kuli z materiału imitującego szkło. I tutaj pojawia się problem. Wszystko się ładnie renderuje, ale na koniec nie widać efektów futra. Kiedy ukryję szklaną kulę, wyrenderuje obraz jeszcze raz, futro pojawia się. Dla testu, stworzyłem kulę z zwykłego materiału , jedynie ustawiając krycie(tak żeby kula byłą przezroczysta) i problem znowu się powtarza. Dodam iż okienko Vray messenges nie wyrzuca żadnego błędu.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dziękuję za tak szybką odpowiedz. Niestety to nie rozwiązuje problemu. W effects próbowałem również użyć opcji "Geometry", niestety Vray podczas obliczeń wywala następujący błąd:"UNHANDLED EXCEPTION:Broadcasting NOTIFY_PRE_RENDERFRAME".

 

 

Pozdrawiam

Napisano

Podbiję temat bo też mam z tym problem. Sposób jarasa u mnie nie działa, a zastosowanie geometrii zabija mi komputer :/ Jest jakaś inna rada na to?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności