apeq Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 Witam. Podczas pracy w programie 3ds max 8 natknąłem się na taki oto problem. Stworzyłem powierzchnie , na którą nałożyłem modyfikator Hair and Fur. Następnie , chciałem ten "owłosiony" model zamknąć w kuli z materiału imitującego szkło. I tutaj pojawia się problem. Wszystko się ładnie renderuje, ale na koniec nie widać efektów futra. Kiedy ukryję szklaną kulę, wyrenderuje obraz jeszcze raz, futro pojawia się. Dla testu, stworzyłem kulę z zwykłego materiału , jedynie ustawiając krycie(tak żeby kula byłą przezroczysta) i problem znowu się powtarza. Dodam iż okienko Vray messenges nie wyrzuca żadnego błędu. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
jaras Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 kliknij 8 (Effects) i w opcjach Hair & Fur zmien Composite method (z Normal) na GBuffer
apeq Napisano 15 Grudzień 2009 Autor Napisano 15 Grudzień 2009 Dziękuję za tak szybką odpowiedz. Niestety to nie rozwiązuje problemu. W effects próbowałem również użyć opcji "Geometry", niestety Vray podczas obliczeń wywala następujący błąd:"UNHANDLED EXCEPTION:Broadcasting NOTIFY_PRE_RENDERFRAME". Pozdrawiam
halset Napisano 26 Grudzień 2009 Napisano 26 Grudzień 2009 Podbiję temat bo też mam z tym problem. Sposób jarasa u mnie nie działa, a zastosowanie geometrii zabija mi komputer :/ Jest jakaś inna rada na to?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się