Gość marsjan Napisano 15 Grudzień 2009 Share Napisano 15 Grudzień 2009 Jak w tytule, chcodzi mi ofekt jak na obrazku, oczywiście kolory inne ale sam efekt jest czytelny, światło przechodzi przez fale i oświetla piaszczyste dno, podobny efekt można zobaczyć nawet w wannie przy odpowiednim oświetleniu. Niestety jestem początkujący w 3d max i mam z tym problem, może widzieliście jakiś tutorial albo udzielicie mi jakichś wskazówek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PICsell Napisano 15 Grudzień 2009 Share Napisano 15 Grudzień 2009 Caustic http://www.max3d.pl/tut.php?id=232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 15 Grudzień 2009 Share Napisano 15 Grudzień 2009 albo lepiej fake caustic będzie szybszy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 15 Grudzień 2009 Share Napisano 15 Grudzień 2009 chyba na stronce 3d buzz był taki tutek "underwater project". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość marsjan Napisano 15 Grudzień 2009 Share Napisano 15 Grudzień 2009 nie sądziłem że to będzie takie proste, masz u mnie piwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość marsjan Napisano 15 Grudzień 2009 Share Napisano 15 Grudzień 2009 u Was też ten pliczek .max zatrzymuje się na 807 kb i dalej nie idzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość marsjan Napisano 15 Grudzień 2009 Share Napisano 15 Grudzień 2009 pliczek juz nie jest istotny, teraz kombinuję jakiś plankton. :) a później jeszcze bąbelki.. ufff :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmass Napisano 16 Grudzień 2009 Share Napisano 16 Grudzień 2009 caustic generator może być usefull:) http://www.dualheights.se/caustics/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...