Napisano 17 Grudzień 200915 l Witam, jestem nowy na forum Chciałem zapytać czy ktoś wie jak ustawić Vray albo 3ds żeby wyrenderować dwa obrazy jeden po drugim bez ingerencji użytkownika. Czy jest tam jakaś kolejka ? Chodzi mi o to że mam scene w której są dwie kamery i wyrenderować chce w nocy, najpierw chce uzyskać render z pierwszej kamery a później z drugiej i zapisać do osobnych plików ale tak żeby po zakończonym pierwszym renderze Vray sam zabrał się za drugi, żebym nie musiał wstawać do kompa w nocy ? pozdrawiam
Napisano 17 Grudzień 200915 l uwaga batch render chyba nie działa z frame bufferem. ponieważ w global ustawia się jakieś małe rozdziałki w stylu 10x5 i takie rendery produkuje batch render
Napisano 18 Grudzień 200915 l u mnie działa u mnie tez dziala Kolejny dowód, że ludzie korzystają z Framebuffera, nie zaznajamiając się z jego możliwościami. Używając wbudowanego batch rendera maxa, obrazy z VFB nie są zapisywane z ustawieniami VFB (curves, levels), co, jak dla mnie na przykład, jest strasznym wrzodem na czterech literach.
Napisano 18 Grudzień 200915 l może i tak, znam możliwości f buffera ale wolę kręcić levelami w psie a najlepszym udogodnieniem frame buffera to renderowanie wskazanego obszaru w trakcie i z tego korzystam :)
Napisano 18 Grudzień 200915 l wystarczy pressenter że masz każdą kamerę renderowaną w innej klatce - i zaznaczoną opcję zapisywania w VFBufferze - ja tak robię i bardzo dobrze działa. Wówczas VFbuffer nie nadpisuje plików które renderuje (bo każdy zestaw plików ma sufiks z numerem klatki a te się zmieniają z każdą kamerą). Jak dla mnie batch render działa bardzo dobrze i często z tego korzystam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto