Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej. Podczas renderu wychodzi mi coś jak na załączonym obrazku. Pojawiają się paski w niektórych miejscach modelu. Zwłąszcza widać to z tyłu. Myślę że to coś z modelem, bo nie zalezy od shadera, który mu przydzielę.

 

Zrobiłem clear all w smoothiong groups, a potem autosmooth z 30, ale nic nie daje. Zrobiłem też flip, ale też nic.

 

Czy ktoś może wie, co to może być? Proszę o pomoc.

 

Program - 3ds max

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Mulholland

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 883
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi to wygląda jakby niektóre normale były odwrócone. przynajmniej tego typu rzeczy mi sie w blenderze zdarzaly. nie wiem w czym modelujesz, max? sprubój dać modyfikator normals i tam unify albo ręcznie zaznacz i flipnij, sprawdz tez czy nie masz podwójnych face'ów

Napisano

nie wydaje mi sie zeby to były normale. Wygląda jak podwojna geometria ale troche zbyt regularne.

 

Może wina "softu" do uruchamiania softu w którym to robileś ;))

Napisano

mi takie rzeczy w blenderze robiły normale stąd moja sugestia. sprawdzić nie zaszkodzi o podwójnej gemoetrii też pisałem.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności