Gość marcinb21 Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 witam Jestem nowy na forum i pilnie poszukuję rozwiązania. Robie uproszczony model stadionu do pracy mgr który chce wyeksportować w formacie 3ds żeby użyć w programie Relux. Było wszystko ok jak zrobiłem model trybun i exportowałemk. nastepnie zrobiłem jedno przęsło konstrukcji dachu i połączyłem z trybunami i exportowałem jako 3ds i pojawia mi się ten komunikat z tytułu tematu. Nie wiem co ma robić a jeszcze dużo elementów musze dorobić. Zaznacze że docelowo interesuje mnie całość jako jeden element ze względów programu docelowego. Widziałem bardziej skomplikowane bryły niż ta moja które dało się exportować. Może popełniłem jakiś bład przy modelowaniu. Pomóżcie!! Sprawa pilna dla mnie! Jakies sugestie?
KLICEK Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 nie exportuj do 3ds to szitowy format, chyba ze 2gi program go nie czyta, a tak to wal wszystko to .obj
Gość marcinb21 Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 właśnie w tym problem że ten drugi program czyta tylko 3ds. Czy macie jakieś namiary na plugin obj? nie znam jej dokładnie ale może się przyda. Jakies inne pomysły. co to za problem wogóle mam z tym exportem? chyba że jest jakaś nakładka exportująca w formacie rlx3d?
La R Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 To jest po prostu ograniczenie tego formatu - nic się nie da zrobić dlatego musisz szukać info o innych możliwościach eksportu.
PICsell Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 Albo podzielić objekt na kawałki i sklejać w sofcie docelowym.
Gość marcinb21 Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 niestety w sofcie docelowym nie moge tego skeić. jeżeli oddzieleni wrzuce kazdy element to mi się jeszcze dodatkowo rozjeżdżają i nie mam szans na ustawienie ich według docelowej pozycji
Gość grash Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 KŁANIAM SIĘ DO STÓP!!! IT'S WORKING!!! problem był z eksportem z 3ds max do cinemy 4D modelu zapisanego w 3ds - bryła o znacznej /ZNACZNEJ!!!/ ilości polygonów - rozwalała się albo i wogóle jej nie było widać w scenie po exporcie! format OBJ dał rade :) plik wielki..ba! gigantyczny ale max przerobił i wszystko gra! :D so: BIGGGGG THX 4KLICEK :)))))
Shogun 3D Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 Zanim będziesz eksportował kawałki, upewnij się, że maja pivot w jednym miejscu.Nie powinno się wówczas rozjeżdżać.
Rekomendowane odpowiedzi