Tomala Napisano 17 Grudzień 2009 Napisano 17 Grudzień 2009 Siemka, mam model w maxie, exportuję go do zb i tam modeluję siatkę move brushem bez żadnych podziałów itp. Potem jak to z powrotem importuję do maxa i używam jako morph targeta(mod. morpher) dla modelu który exportowałem to mi się siatka rozpada? I teraz pytanie, co robię źle? Eksportując/importując model z/do maxa używam gw_objimportera/exportera. W zb w opcjach exportu zaznaczam tylko żeby mi mergowało uv'ki.
Tomala Napisano 18 Grudzień 2009 Autor Napisano 18 Grudzień 2009 Ok, może inaczej, jak exportować/importować model z zbrusha/maxa żeby się nic nie porobiło z numeracją vertexów bo chyba przez to morpher nie działa?
Levus Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 Z tego co pamiętam...kurde, nie podam rozwiązania problemu konretnie bo musiałbym posprawdzać ale jakieś tipy: -W gw exporterze odznacz w optimize wszystkie 3 elementy: vertex, normals, textur-coord -Editable mesh exportuj raczej, nie editable poly
Tomala Napisano 18 Grudzień 2009 Autor Napisano 18 Grudzień 2009 I o to chodziło! Nie trzeba nawet z editable mesh exportować wystarczy tylko odznaczyć te trzy elementy w optimize. Teraz się tak zastanawiam czy to by nie pomogło za dawnych czasów jak sie tyle naw**kurzałem z podmianą mapowania w zbrushu. Dzięki bardzo Levus :) A repa oczywiście nie mogę dać bo wiadomo co :(
Levus Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 Wierzę Ci, że rwałeś włosy, wyczajenie import/export i displace to jakiś obłęd!:) No cieszę się, że pomogło:) pzdr!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się