Skocz do zawartości

Zb>Max morphing problem.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemka, mam model w maxie, exportuję go do zb i tam modeluję siatkę move brushem bez żadnych podziałów itp. Potem jak to z powrotem importuję do maxa i używam jako morph targeta(mod. morpher) dla modelu który exportowałem to mi się siatka rozpada?

I teraz pytanie, co robię źle? Eksportując/importując model z/do maxa używam gw_objimportera/exportera. W zb w opcjach exportu zaznaczam tylko żeby mi mergowało uv'ki.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ok, może inaczej, jak exportować/importować model z zbrusha/maxa żeby się nic nie porobiło z numeracją vertexów bo chyba przez to morpher nie działa?

Napisano

Z tego co pamiętam...kurde, nie podam rozwiązania problemu konretnie bo musiałbym posprawdzać ale jakieś tipy:

 

 

-W gw exporterze odznacz w optimize wszystkie 3 elementy:

vertex, normals, textur-coord

-Editable mesh exportuj raczej, nie editable poly

Napisano

I o to chodziło! Nie trzeba nawet z editable mesh exportować wystarczy tylko odznaczyć te trzy elementy w optimize.

Teraz się tak zastanawiam czy to by nie pomogło za dawnych czasów jak sie tyle naw**kurzałem z podmianą mapowania w zbrushu.

Dzięki bardzo Levus :)

 

A repa oczywiście nie mogę dać bo wiadomo co :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności