Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam ponwnie. Znowu mam problem :(. Zrobiłem uv mapping i tekstury w photoshopie. Po nałożeniu wszystko wyglada ładnie, dopoki nie porusze postacia, wtedy tekstury przesuwają sie na całym ciele. jak to moge naprawic? pozdrawiam

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W tej wlasnie sytuacji musisz usunac historie obiektom ktorym nakladales mapowania.

Pewnie uzyles automatycznego mapowania, z jakis dziwnych przyczyn po zmianie pozycji obiektu mapowanie sie kaszani.

A jesli przypisales juz jakies deformacje - czyli np skore to usun tylko historie sprzed deformacji (edit/delete/non deform history).

Pozdrawiam

Napisano

dzieki :) Działa, tylko teraz pojawil sie problem z blend shapeami, bo przestaly dzialac. jak moge usunac te historie nie usuwac historii blend shapow?

Napisano

a masz zapisaną scenę zanim usunąłes historię? jeśli tak to sobie ustawiaj po kolei weight w blendshape node na 1 (reszta na 0) i duplikuj tą geometrię. I voila - masz targety.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności