Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ponwnie. Znowu mam problem :(. Zrobiłem uv mapping i tekstury w photoshopie. Po nałożeniu wszystko wyglada ładnie, dopoki nie porusze postacia, wtedy tekstury przesuwają sie na całym ciele. jak to moge naprawic? pozdrawiam

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W tej wlasnie sytuacji musisz usunac historie obiektom ktorym nakladales mapowania.

Pewnie uzyles automatycznego mapowania, z jakis dziwnych przyczyn po zmianie pozycji obiektu mapowanie sie kaszani.

A jesli przypisales juz jakies deformacje - czyli np skore to usun tylko historie sprzed deformacji (edit/delete/non deform history).

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

dzieki :) Działa, tylko teraz pojawil sie problem z blend shapeami, bo przestaly dzialac. jak moge usunac te historie nie usuwac historii blend shapow?

Napisano
  • Autor

no niestety tak. i nie wiem czy jest jakas mozliwosc skopiowania ich, usuniecia historii i z powrotem wklejenia?

Napisano
  • Autor

nie chyba nie. czyli pewnie znowu blend shapy musze od poczatku robic?

Napisano

a masz zapisaną scenę zanim usunąłes historię? jeśli tak to sobie ustawiaj po kolei weight w blendshape node na 1 (reszta na 0) i duplikuj tą geometrię. I voila - masz targety.

Napisano
  • Autor

dzięki wielkie. nie wpadłbym na to :). Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności