Napisano 18 Grudzień 200915 l Witam ponwnie. Znowu mam problem :(. Zrobiłem uv mapping i tekstury w photoshopie. Po nałożeniu wszystko wyglada ładnie, dopoki nie porusze postacia, wtedy tekstury przesuwają sie na całym ciele. jak to moge naprawic? pozdrawiam
Napisano 18 Grudzień 200915 l W tej wlasnie sytuacji musisz usunac historie obiektom ktorym nakladales mapowania. Pewnie uzyles automatycznego mapowania, z jakis dziwnych przyczyn po zmianie pozycji obiektu mapowanie sie kaszani. A jesli przypisales juz jakies deformacje - czyli np skore to usun tylko historie sprzed deformacji (edit/delete/non deform history). Pozdrawiam
Napisano 19 Grudzień 200915 l Autor dzieki :) Działa, tylko teraz pojawil sie problem z blend shapeami, bo przestaly dzialac. jak moge usunac te historie nie usuwac historii blend shapow?
Napisano 19 Grudzień 200915 l Autor no niestety tak. i nie wiem czy jest jakas mozliwosc skopiowania ich, usuniecia historii i z powrotem wklejenia?
Napisano 19 Grudzień 200915 l Autor nie chyba nie. czyli pewnie znowu blend shapy musze od poczatku robic?
Napisano 19 Grudzień 200915 l a masz zapisaną scenę zanim usunąłes historię? jeśli tak to sobie ustawiaj po kolei weight w blendshape node na 1 (reszta na 0) i duplikuj tą geometrię. I voila - masz targety.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto