fioleczek Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 (edytowane) witam, ostatnio wziąłem się za robienie łazienki z tej oto referki, mój problem polega na tym, że nie mogę uzyskać takich kontrastów podczas renderingu, jak na tym zdjęciu, czy macie jakieś pomysły aby uzyskać takie oświetlenie jak na refce wyzej,? renderuje vray'em GI irradiance map jest na 2,5 light cache na 0,9 sampler to adapive subdivision - aliasing catmull rom environment 2,2 lekko niebieskawy noise treshold 0,01 color maping exponential dark 1,6 i wszystkie 3 ptaszki zaznaczone irradiance map na LOW light cache 1000 wychodzi mi cos takiego przy exponential a tak jak zarzuce INTENSITY GAMMA który jest bliższy ideału? jak moznaby to skorygować i podciągnąć? aa i jeszcze jedna rzecz, bo jak zauważycie u mnie "ściany się walą", nie są idealnie w pionie, w kamerze mam ustawione 33mm, i używam clippingu Edytowane 18 Grudzień 2009 przez fioleczek
eco Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 (edytowane) heh - po piwrwsze to swiatlo u ciebie pada z zupelnie innej strony- po drugie na samych bialych scianach nie znajdziesz jakis mega kontrastow. Jezeli w ustawieniach maxa masz gamma ustawione "fabrycznie" na 1.0 to korzystajac z vray'owskich kamer raczej smigalbym na exponential. Co do walacych sie scian to jezeli korzystasz z vray'owskiej kamery wystarczy kliknac na przycisk "Guess vertical shift". Jezeli korzystasz z max'owej kamery to przy zaznaczonej kamerze nacisnij prawym na ekranie- pojawi sie okienko proponujace dodanie modyfikatora "Camera Correction". Polecam jednak vray'owa kamere ze wzgledu na banalna obsluge- ustawia sie ja tak jakbys ustawial realny cyfrowy aparat kompaktowy. Edytowane 18 Grudzień 2009 przez eco
fioleczek Napisano 18 Grudzień 2009 Autor Napisano 18 Grudzień 2009 (edytowane) na te swiatło słoneczne aż tak nie zwracaj uwagi, bardziej chodzi mi o doświetlenie wnętrza za pomocą GI, bo wygląda wg mnie za ciemno jeszcze edit: uzywalbym vray-owskiej kamerki ale nie mam tam clippingu nigdzie w opcjach, max8, i stąd te zwykłe maxowskie wstawiam, Edytowane 19 Grudzień 2009 przez fioleczek
Mulholland Napisano 19 Grudzień 2009 Napisano 19 Grudzień 2009 Dorzuć teksturki jak w orginale, myślę że to z tego powodu wydaje się że jest za mały kontrast. Jak będą tekstury, to będzie można ten kontrast dorzeźbić jeśli będzie coś nie tak.
polka dot Napisano 19 Grudzień 2009 Napisano 19 Grudzień 2009 ta referka to nie zdjęcie a render. piszę to w ramach motywacji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się