bboy Napisano 19 Grudzień 2009 Share Napisano 19 Grudzień 2009 Mam pewien problem otóż zrobiłem coś takiego http://img704.imageshack.us/img704/7536/nissan350z.jpg Jest jakiś sposób żeby te dwa plane'y połączyć ze sobą vertexami aby tworzyły jedna całość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paq Napisano 19 Grudzień 2009 Share Napisano 19 Grudzień 2009 Łączysz obydwa obiekty za pomocą Attach, a następnie zaznaczasz dwa verteksy leżące obok siebie i korzystasz z opcji Weld. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bboy Napisano 19 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 19 Grudzień 2009 dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makler Napisano 16 Luty 2010 Share Napisano 16 Luty 2010 mam dokładnie taki sam problem ;/ tylko u mnie niestety nie chcą się one połączyć za pomocą attach :/ OKEJ OKEJ JUŻ WIEM. OBIEKTY POWIELAME ZA POMOCĄ INSTANCE A NIE COPY ... WTEDY NIESTETY NIE Z ATTACHUJEMY ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 16 Luty 2010 Share Napisano 16 Luty 2010 OKEJ OKEJ JUŻ WIEM. OBIEKTY POWIELAME ZA POMOCĄ INSTANCE A NIE COPY ... WTEDY NIESTETY NIE Z ATTACHUJEMY ... Zainteresuj się opcją Make Unique. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lex Napisano 16 Luty 2010 Share Napisano 16 Luty 2010 mam dokładnie taki sam problem ;/ tylko u mnie niestety nie chcą się one połączyć za pomocą attach :/ OKEJ OKEJ JUŻ WIEM. OBIEKTY POWIELAME ZA POMOCĄ INSTANCE A NIE COPY ... WTEDY NIESTETY NIE Z ATTACHUJEMY ... A co się wtedy robi? Też ostatnio miałem jakieś dziwne problemy z max'em bo nie mogłem czegoś z attachować. W ogóle ta funkcja to trochę porażka jest i widzę, że w max'ie jest z tym więcej zachodu niż w niektórych programach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 16 Luty 2010 Share Napisano 16 Luty 2010 Lex poczytaj trochę o różnicach między "instance" a "copy". Sprawdź też do czego przydaje się opcja Make Unique znajdująca sie pod stosem modyfikatorów (Stack). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makler Napisano 16 Luty 2010 Share Napisano 16 Luty 2010 ja dokładnie modelowałem felge i zrobiłem jedno ramie a potem za pomocą array powieliłem żeby było ich pięć a potem chciałem z attachować ale w array zaznaczone było instance a nie copy :) co do make unique to poczytam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 17 Luty 2010 Share Napisano 17 Luty 2010 Jeśli nie chcesz nie musisz o tym czytać. Po prostu kliknij na tę opcję mając zaznaczone swoje instancje i tyle. Będziesz mógł sobie dzięki temu attachować te części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi