Skocz do zawartości

Jak połączyc ze soba dwa plane'y


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Łączysz obydwa obiekty za pomocą Attach, a następnie zaznaczasz dwa verteksy leżące obok siebie i korzystasz z opcji Weld.

Napisano

mam dokładnie taki sam problem ;/ tylko u mnie niestety nie chcą się one połączyć za pomocą attach :/

 

 

OKEJ OKEJ JUŻ WIEM. OBIEKTY POWIELAME ZA POMOCĄ INSTANCE A NIE COPY ... WTEDY NIESTETY NIE Z ATTACHUJEMY ...

Napisano
OKEJ OKEJ JUŻ WIEM. OBIEKTY POWIELAME ZA POMOCĄ INSTANCE A NIE COPY ... WTEDY NIESTETY NIE Z ATTACHUJEMY ...

 

Zainteresuj się opcją Make Unique.

Napisano
mam dokładnie taki sam problem ;/ tylko u mnie niestety nie chcą się one połączyć za pomocą attach :/

 

 

OKEJ OKEJ JUŻ WIEM. OBIEKTY POWIELAME ZA POMOCĄ INSTANCE A NIE COPY ... WTEDY NIESTETY NIE Z ATTACHUJEMY ...

 

 

A co się wtedy robi?

 

Też ostatnio miałem jakieś dziwne problemy z max'em bo nie mogłem czegoś z attachować. W ogóle ta funkcja to trochę porażka jest i widzę, że w max'ie jest z tym więcej zachodu niż w niektórych programach.

Napisano

Lex poczytaj trochę o różnicach między "instance" a "copy". Sprawdź też do czego przydaje się opcja Make Unique znajdująca sie pod stosem modyfikatorów (Stack).

Napisano

ja dokładnie modelowałem felge i zrobiłem jedno ramie a potem za pomocą array powieliłem żeby było ich pięć a potem chciałem z attachować ale w array zaznaczone było instance a nie copy :)

 

co do make unique to poczytam ;)

Napisano

Jeśli nie chcesz nie musisz o tym czytać. Po prostu kliknij na tę opcję mając zaznaczone swoje instancje i tyle. Będziesz mógł sobie dzięki temu attachować te części.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności