Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czołem.

 

Mam taki problem. Liczę ambient oclusion w Mental rayu i na wartościach które w zasadzie "occludują" w nieskończoność - czyli 0.( I na innych np 150cm - model jest przeskalowany do w miare realnych wielkości .)

Max occluzje jaka mogę uzyskać to ta która widać na obrazku .

 

009dc.th.jpg

010fh.th.jpg

 

A zależy mi oczywiście na uwydatnieniu detalu bryły.

 

Ambient light na biało itp. Final gather wyłączony.

 

Wie ktoś co jest tego przyczyną ?

 

 

 

 

Przesiąde się chyba na dirta Vrayowego tym razem , ale zdecydowanie bardziej mi sie podoba AO z z Mentala. No i na przyszłość chciał bym wiedzieć jak sobie radzić z taka sytuacja jak na załączonych obrazkach.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale chcesz zrobić taki clay render czy palisz do mapy?

Jak to pierwsze to użyj materiału arch&design, tam jest wbudowane ao i można szybko zmontować fajny shader pod clay render.

Napisano

A nie masz czasem tone mappingu jakoś dziwnie ustawionego ? ;] Poza tym zero nie oznacza occludowania w nieskończoność, tylko automatycznie dobiera wartość. Daj w spread dużo większą wartość, na początek 25 :D I zobacz czy to coś Ci daje. A w range 1500 np.

Napisano

Ustaw sobie w presetach jakąś podstawową opcję bez bajerów i powinno łyknąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności