Jim mee Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 Czołem. Mam taki problem. Liczę ambient oclusion w Mental rayu i na wartościach które w zasadzie "occludują" w nieskończoność - czyli 0.( I na innych np 150cm - model jest przeskalowany do w miare realnych wielkości .) Max occluzje jaka mogę uzyskać to ta która widać na obrazku . A zależy mi oczywiście na uwydatnieniu detalu bryły. Ambient light na biało itp. Final gather wyłączony. Wie ktoś co jest tego przyczyną ? Przesiąde się chyba na dirta Vrayowego tym razem , ale zdecydowanie bardziej mi sie podoba AO z z Mentala. No i na przyszłość chciał bym wiedzieć jak sobie radzić z taka sytuacja jak na załączonych obrazkach.
Tomala Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 Ale chcesz zrobić taki clay render czy palisz do mapy? Jak to pierwsze to użyj materiału arch&design, tam jest wbudowane ao i można szybko zmontować fajny shader pod clay render.
Jim mee Napisano 21 Grudzień 2009 Autor Napisano 21 Grudzień 2009 pale do mapy. Z Archem&D spróbowałem , jest to samo : /
Jim mee Napisano 21 Grudzień 2009 Autor Napisano 21 Grudzień 2009 i dlatego nie cierpię V rayowego Dirta : / Plz help someone z Mentalowym AO.
jamnique Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 A nie masz czasem tone mappingu jakoś dziwnie ustawionego ? ;] Poza tym zero nie oznacza occludowania w nieskończoność, tylko automatycznie dobiera wartość. Daj w spread dużo większą wartość, na początek 25 :D I zobacz czy to coś Ci daje. A w range 1500 np.
Jim mee Napisano 21 Grudzień 2009 Autor Napisano 21 Grudzień 2009 ok , dzięki; w sumie takiego setupu nie patrzyłem . Ale to po Świętach już bo projekt w pracy. Wielkie Świąteczne Yo ; ) !
Gość User190 Napisano 21 Grudzień 2009 Napisano 21 Grudzień 2009 Ustaw sobie w presetach jakąś podstawową opcję bez bajerów i powinno łyknąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się