Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czołem.

 

Mam taki problem. Liczę ambient oclusion w Mental rayu i na wartościach które w zasadzie "occludują" w nieskończoność - czyli 0.( I na innych np 150cm - model jest przeskalowany do w miare realnych wielkości .)

Max occluzje jaka mogę uzyskać to ta która widać na obrazku .

 

009dc.th.jpg

010fh.th.jpg

 

A zależy mi oczywiście na uwydatnieniu detalu bryły.

 

Ambient light na biało itp. Final gather wyłączony.

 

Wie ktoś co jest tego przyczyną ?

 

 

 

 

Przesiąde się chyba na dirta Vrayowego tym razem , ale zdecydowanie bardziej mi sie podoba AO z z Mentala. No i na przyszłość chciał bym wiedzieć jak sobie radzić z taka sytuacja jak na załączonych obrazkach.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale chcesz zrobić taki clay render czy palisz do mapy?

Jak to pierwsze to użyj materiału arch&design, tam jest wbudowane ao i można szybko zmontować fajny shader pod clay render.

Napisano
  • Autor

i 011eu.th.jpg

dlatego nie cierpię V rayowego Dirta : /

 

 

Plz help someone z Mentalowym AO.

Napisano

A nie masz czasem tone mappingu jakoś dziwnie ustawionego ? ;] Poza tym zero nie oznacza occludowania w nieskończoność, tylko automatycznie dobiera wartość. Daj w spread dużo większą wartość, na początek 25 :D I zobacz czy to coś Ci daje. A w range 1500 np.

Napisano
  • Autor

ok , dzięki; w sumie takiego setupu nie patrzyłem . Ale to po Świętach już bo projekt w pracy.

 

Wielkie Świąteczne Yo ; ) !

Napisano

Ustaw sobie w presetach jakąś podstawową opcję bez bajerów i powinno łyknąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności