Vieh Napisano 22 Grudzień 2009 Share Napisano 22 Grudzień 2009 Przede wszystkim witam na forum. Dopiero zaczynam pracę z 3DS MAX i mało jeszcze umiem, dlatego moje pytanie może się wydawać głupie. Pytanie oczywiście jak wyżej, czyli jak mam obiekt stworzony z trójkątów, to jak zrobić, żeby były tam prostokąty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 22 Grudzień 2009 Share Napisano 22 Grudzień 2009 (edytowane) Wszystko zależy od tego jak zbudowany jest model i w jakiej wersji Maxa pracujesz. Na początek sprowadź obiekt do Editable poly. :) Sprawdź ten skrypt: http://www.scriptspot.com/3ds-max/detriangulator Jeśli posiadasz 3ds maxa 2010 procedura pozbywania się "trójkątów" może wyglądać mniej więcej tak: Graphite Modeling Tools (polyboost)->Geometry->Quadrify Edytowane 22 Grudzień 2009 przez Wray Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vieh Napisano 23 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2009 Ja pracuję w tej chwili na wersji 6.0. A czy jest jakiś sposób żeby od razu mi rysował w tym systemie? Bo na uczelni jak robimy to tak właśnie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 23 Grudzień 2009 Share Napisano 23 Grudzień 2009 (edytowane) max 2010 ma calkiem dobre nowe narzedzie do takich rzeczy. Quad-costam sie nazywa:D EDIT @Wray mnie uprzedzil dopiero zauwazylem;) Edytowane 25 Grudzień 2009 przez guru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3d_operator Napisano 24 Grudzień 2009 Share Napisano 24 Grudzień 2009 max 2010 ma calkiem dobre nowe narzedzie do takich rzeczy. Quad-costam sie nazywa:D EDIT @Wray mnie uprzedzil dopiero zauwarzylem;) Gdzie jest to narzędzie w maxie design 2010? Przeklikałem wszystkie opcje i jakoś go nie widzę. W F1 tez nie ma opcji: quadrify ani quad-costam :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 24 Grudzień 2009 Share Napisano 24 Grudzień 2009 (edytowane) Quadrify jest pod F1. Sam przed chwilą sprawdzałem. :) Chodzi o ten pasek nad viewportami (Graphite Modeling Tools, Freeform, Selection). Postaw przykładowego Boxa, przekonwertuj go do Editable poly i szukaj w sekcji Geometry. Pozdrawiam, Wray Edytowane 25 Grudzień 2009 przez Wray Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3d_operator Napisano 25 Grudzień 2009 Share Napisano 25 Grudzień 2009 A u mnie nie ma (dowód poniżej). Może w Designie trzeba coś odblokować, żeby ta funkcja była? Z drugiej strony dziwne, jak czytałem kiedyś tu na forum to o różnicach pomiędzy maxem a designem to nikt o tym nie wspomniał. Nawet cena tych programów w ProCAD jest identyczna. Ktoś może wie o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ireun Napisano 25 Grudzień 2009 Share Napisano 25 Grudzień 2009 a co ty masz za maxa że masz po polsku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3d_operator Napisano 25 Grudzień 2009 Share Napisano 25 Grudzień 2009 a co ty masz za maxa że masz po polsku?? max design 2010, zakładki w f1 są tylko w j. polskim... dlatego, że winda jest pl, chyba każdy program tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 25 Grudzień 2009 Share Napisano 25 Grudzień 2009 Wesołych Świąt, 3d_operator :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3d_operator Napisano 25 Grudzień 2009 Share Napisano 25 Grudzień 2009 A widzisz, trzeba było nacisnąć Show full ribbon, żeby tą opcję wyświetlić. U mnie pod Quadrify się info nie wyświetlało, dopiero pod ribbon znalazłem. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się