Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

[3ds MAX]

Witam

Mak kilka osobnych kości. Nie połączonych w żaden sposób.

Zwykle jak ruszam parentem to porusz się też child. A jak ruszam childem to parent stoi w miejscu.

Przy kościach jest jakoś inaczej. Jak ruszam parentem to jast tak jak napisałem wyżej. A jak ruszam childem To parent też się rusza a dokładniej obraca się względem swojego miesca zerowego.

 

Jak to zrobić abym mogł ruszacz childami-kośćmi bez ruszania parentem-kością

 

 

Edytowane przez Hooch

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sam je robiłeś? Może opisz jak zrobiłeś. I nie pisz czarnym na ciemnoszarym.

Napisano
  • Autor

Łapcie plik.

Ta wielka kość to parent.

Te mniejsze to childy.

Każda z małych kości ma się ruszać góra-dół (To są przyciski.)

Jak rusze dużą to wszystkie mają się przesunąć razem z dużą.

 

Teraz jak ruszam małą to wszystkie się ruszają.

http://www.speedyshare.com/files/20023792/kosci.max

 

Plik jest zapisany w maxie 2010

Napisano

no nie wiedziałem o tej własności kości :) jest rewelacyjna ... tylko muszę znaleźć dla niej zastosowanie ;P

 

A co do Twojego problemu:

utwórz Dummy , zalignuj z główną kością, przylinkuj wszystkie kości do tego dummy, a jego samego do głównej kości.

 

Pzdro

Napisano
  • Autor
no nie wiedziałem o tej własności kości :) jest rewelacyjna ... tylko muszę znaleźć dla niej zastosowanie ;P

 

A co do Twojego problemu:

utwórz Dummy , zalignuj z główną kością, przylinkuj wszystkie kości do tego dummy, a jego samego do głównej kości.

 

Pzdro

 

Jesyes wielki.

+REP dla ciebie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności