Napisano 28 Grudzień 200915 l [3ds MAX] Witam Mak kilka osobnych kości. Nie połączonych w żaden sposób. Zwykle jak ruszam parentem to porusz się też child. A jak ruszam childem to parent stoi w miejscu. Przy kościach jest jakoś inaczej. Jak ruszam parentem to jast tak jak napisałem wyżej. A jak ruszam childem To parent też się rusza a dokładniej obraca się względem swojego miesca zerowego. Jak to zrobić abym mogł ruszacz childami-kośćmi bez ruszania parentem-kością Edytowane 28 Grudzień 200915 l przez Hooch
Napisano 28 Grudzień 200915 l Sam je robiłeś? Może opisz jak zrobiłeś. I nie pisz czarnym na ciemnoszarym.
Napisano 28 Grudzień 200915 l Autor Łapcie plik. Ta wielka kość to parent. Te mniejsze to childy. Każda z małych kości ma się ruszać góra-dół (To są przyciski.) Jak rusze dużą to wszystkie mają się przesunąć razem z dużą. Teraz jak ruszam małą to wszystkie się ruszają. http://www.speedyshare.com/files/20023792/kosci.max Plik jest zapisany w maxie 2010
Napisano 29 Grudzień 200915 l no nie wiedziałem o tej własności kości :) jest rewelacyjna ... tylko muszę znaleźć dla niej zastosowanie ;P A co do Twojego problemu: utwórz Dummy , zalignuj z główną kością, przylinkuj wszystkie kości do tego dummy, a jego samego do głównej kości. Pzdro
Napisano 29 Grudzień 200915 l Autor no nie wiedziałem o tej własności kości :) jest rewelacyjna ... tylko muszę znaleźć dla niej zastosowanie ;P A co do Twojego problemu: utwórz Dummy , zalignuj z główną kością, przylinkuj wszystkie kości do tego dummy, a jego samego do głównej kości. Pzdro Jesyes wielki. +REP dla ciebie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto