Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

[3ds MAX]

Witam

Mak kilka osobnych kości. Nie połączonych w żaden sposób.

Zwykle jak ruszam parentem to porusz się też child. A jak ruszam childem to parent stoi w miejscu.

Przy kościach jest jakoś inaczej. Jak ruszam parentem to jast tak jak napisałem wyżej. A jak ruszam childem To parent też się rusza a dokładniej obraca się względem swojego miesca zerowego.

 

Jak to zrobić abym mogł ruszacz childami-kośćmi bez ruszania parentem-kością

 

 

Edytowane przez Hooch
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

no nie wiedziałem o tej własności kości :) jest rewelacyjna ... tylko muszę znaleźć dla niej zastosowanie ;P

 

A co do Twojego problemu:

utwórz Dummy , zalignuj z główną kością, przylinkuj wszystkie kości do tego dummy, a jego samego do głównej kości.

 

Pzdro

  • Like 1
Napisano
no nie wiedziałem o tej własności kości :) jest rewelacyjna ... tylko muszę znaleźć dla niej zastosowanie ;P

 

A co do Twojego problemu:

utwórz Dummy , zalignuj z główną kością, przylinkuj wszystkie kości do tego dummy, a jego samego do głównej kości.

 

Pzdro

 

Jesyes wielki.

+REP dla ciebie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności