Scottero Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 Witam blenderowcow:) Ostatnio zaczalem przerzucac sie na ten szczytny soft z 3ds maxa i idzie mi nawet spoko, ale mam jeden problem- jest jakas mozliwosc wyswietlania danej tekstury\ materialu w viewporcie? bo jedyna opcja jaka znam to wrzucenie tekstury w oknie mapowania, co nie jest dla mnie zbyt wgodna opcja:) Pozdrawiam:)
mandragora Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 Chodzi ci o takie zwykłe obadanie tekstury to raczej nic innego nie zrobisz poza UV Editor, a co do materiałów to pozostaje glsl z tym że nie zobaczysz tam materiału przydaje się raczej do obadanie normalmapy na modelu. A może jakiś magiczny przycisk jest o którym nic nie wiem.
szczuro Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 http://max3d.pl/tutorial.php?id=93 film 3 tekstura z UV editora wyswietlana na obiekcie w viewporcie film 5 tekstura wyswietlana w vieporcie dodana renderowana na obiekcie
Scottero Napisano 4 Styczeń 2010 Autor Napisano 4 Styczeń 2010 Dzieki, faktycznie, przelaczenie widoku na glsl jest tym o co mi chodzilo :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się