Napisano 3 Styczeń 201015 l Witam czy posiada ktoś tutorial do takiego wybuchu jakiegoś obiektu co by się lekko rozwalał i jego szczątku spadały spowrotem na ziemię
Napisano 10 Styczeń 201015 l Rayfiretool nawet mógłbym polecić, może korzystać z zarówno physx-a wbudowanego weń, jak i z maxowego reactora. Symulacje rozwałek obiektów robiłem na physxie i jestem zadowolony z efektów:) Tutoriale do rayfire na stronie producenta do ściągnięcia za free.
Napisano 10 Styczeń 201015 l wczoraj sie pojawił physx do maxa , w nim tez mozna zrobić wybuch a z kad go sciagnac?! ... szukałem ale nie moge takiego znalezc... wczesniejsza wersja NVIDIA_PhysX_Plugin_for_3ds_Max_1.0.6 cos nie chciała mi sie zainstalowac...
Napisano 11 Styczeń 201015 l Nooo dzieki...ale to jest RayFire Tool! Tam sa te nowe Phisxowe udogodnienia? Ja myslalem ze to bedzie jakis nowy silnik w Reactorze jak Havok np...
Napisano 11 Styczeń 201015 l Sorry, źle przeczytałem widocznie ;p PhysX http://developer.nvidia.com/object/physx_dcc_plugins.html
Napisano 11 Styczeń 201015 l a z kad go sciagnac?! ... szukałem ale nie moge takiego znalezc... wczesniejsza wersja NVIDIA_PhysX_Plugin_for_3ds_Max_1.0.6 cos nie chciała mi sie zainstalowac... sa linki na tym forum
Napisano 11 Styczeń 201015 l "Setup cannot find your 3D Studio Max installation. Please install 3D Studio Max before installing the NVIDIA PhysX plug-in for Autodesk 3ds Max. " Cos takiego mi sie pojawia jak probuje zainstalowac sciagniety plik... wie ktos moze co jest nie tak ? :/
Napisano 11 Styczeń 201015 l 3ds max 2009 ... jak kiedys wczesniej probowałem to zainstalowac (zaraz jak tylko pojawila sie na forum informacja o tym pluginie) to miałem ten sam problem... http://www.max3d.pl/news.php?id=944 jak tam przegladam ten watek to widze ze nie tylko ja nie mogłem go zainstalowac:/ help...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto