Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam czy posiada ktoś tutorial do takiego wybuchu jakiegoś obiektu co by się lekko rozwalał i jego szczątku spadały spowrotem na ziemię

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Rayfiretool nawet mógłbym polecić, może korzystać z zarówno physx-a wbudowanego weń, jak i z maxowego reactora.

Symulacje rozwałek obiektów robiłem na physxie i jestem zadowolony z efektów:)

Tutoriale do rayfire na stronie producenta do ściągnięcia za free.

Napisano
wczoraj sie pojawił physx do maxa , w nim tez mozna zrobić wybuch

 

a z kad go sciagnac?! ... szukałem ale nie moge takiego znalezc... wczesniejsza wersja

NVIDIA_PhysX_Plugin_for_3ds_Max_1.0.6 cos nie chciała mi sie zainstalowac...

Napisano

Nooo dzieki...ale to jest RayFire Tool! Tam sa te nowe Phisxowe udogodnienia? Ja myslalem ze to bedzie jakis nowy silnik w Reactorze jak Havok np...

Napisano
a z kad go sciagnac?! ... szukałem ale nie moge takiego znalezc... wczesniejsza wersja

NVIDIA_PhysX_Plugin_for_3ds_Max_1.0.6 cos nie chciała mi sie zainstalowac...

sa linki na tym forum

Napisano

"Setup cannot find your 3D Studio Max installation. Please install 3D Studio Max before installing the NVIDIA PhysX plug-in for Autodesk 3ds Max. " Cos takiego mi sie pojawia jak probuje zainstalowac sciagniety plik... wie ktos moze co jest nie tak ? :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności