kajot Napisano 5 Styczeń 2010 Share Napisano 5 Styczeń 2010 Witam. Skonczylem modelowanie postaci, zrobiłem rigging i uv mapping, i pojawił sie problem. futro nie nakłada sie na cala postac tylko fragmenty. najdziwniejsze jest to ze jak sie cofnalem do pliku sprzed riggingu i blend shapow po uv mappingu futro sie nakłada ładnie na cała postac. nie bardzo wiem w czym problem. historie regularnie usuwałem i nie bardzo wiem co jeszce moge zrobic. myslalem nad tym zeby skopiowac szkielet i modele blend shapow i podpiac pod wczesniejszy model i dziala, ale tym razem roblem jest taki ze nie udaje mi sie importowac weight mapow z modelu na ktorym juz to zrobilem. czy ktos ma jakies sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 6 Styczeń 2010 Share Napisano 6 Styczeń 2010 Jesteś pewny że masz dobre uv? Mayowy fur bardzo od nich zależy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kajot Napisano 6 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 6 Styczeń 2010 wydaje mi sie ze tak, skoro na tych samych uv na modelu sprzed riggingu i blendow wszystko dobrze dzialalo. nie zmienialem w miedzy czasie geometrii wiec naprawde nie bardzo wiem w czym tkwi problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piszpan Napisano 6 Styczeń 2010 Share Napisano 6 Styczeń 2010 have you tried caching the geometry and reapplying the fur description Cheers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się