Skocz do zawartości

maya fur - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Skonczylem modelowanie postaci, zrobiłem rigging i uv mapping, i pojawił sie problem. futro nie nakłada sie na cala postac tylko fragmenty. najdziwniejsze jest to ze jak sie cofnalem do pliku sprzed riggingu i blend shapow po uv mappingu futro sie nakłada ładnie na cała postac. nie bardzo wiem w czym problem. historie regularnie usuwałem i nie bardzo wiem co jeszce moge zrobic. myslalem nad tym zeby skopiowac szkielet i modele blend shapow i podpiac pod wczesniejszy model i dziala, ale tym razem roblem jest taki ze nie udaje mi sie importowac weight mapow z modelu na ktorym juz to zrobilem. czy ktos ma jakies sugestie?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

wydaje mi sie ze tak, skoro na tych samych uv na modelu sprzed riggingu i blendow wszystko dobrze dzialalo. nie zmienialem w miedzy czasie geometrii wiec naprawde nie bardzo wiem w czym tkwi problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności