Napisano 5 Styczeń 201015 l Witam. Skonczylem modelowanie postaci, zrobiłem rigging i uv mapping, i pojawił sie problem. futro nie nakłada sie na cala postac tylko fragmenty. najdziwniejsze jest to ze jak sie cofnalem do pliku sprzed riggingu i blend shapow po uv mappingu futro sie nakłada ładnie na cała postac. nie bardzo wiem w czym problem. historie regularnie usuwałem i nie bardzo wiem co jeszce moge zrobic. myslalem nad tym zeby skopiowac szkielet i modele blend shapow i podpiac pod wczesniejszy model i dziala, ale tym razem roblem jest taki ze nie udaje mi sie importowac weight mapow z modelu na ktorym juz to zrobilem. czy ktos ma jakies sugestie?
Napisano 6 Styczeń 201015 l Autor wydaje mi sie ze tak, skoro na tych samych uv na modelu sprzed riggingu i blendow wszystko dobrze dzialalo. nie zmienialem w miedzy czasie geometrii wiec naprawde nie bardzo wiem w czym tkwi problem.
Napisano 6 Styczeń 201015 l have you tried caching the geometry and reapplying the fur description Cheers
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto