Gordon Versus Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 Witam jestem tu nowy i mam taki oto problem, z pewnej strony ściagnołem sobie model droida bojowego z gwiezdnych wojen, i nie wiem jak go animować. prosze o pomoc, na prawde jest mi potrzebna tak samo mam z modelem AT-AT, i promu dartha vadera, i innymi postaciami i modelami. Bardzo prosze o pomoc.
Gordon Versus Napisano 10 Styczeń 2010 Autor Napisano 10 Styczeń 2010 uczę się animowac bo jak narazię to ruszam tylko statkami typu Egzekutor czy Gwizada śmierci, a ja chcę sie nauczyć ruszać tymi modelami droida
jacynt Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 hmm, temat rzuciłeś bardzo ogólny. http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/pc/index?siteID=123112&id=13571958 - jest tu pdf "Character Animation " Może to pomoże?
Gordon Versus Napisano 11 Styczeń 2010 Autor Napisano 11 Styczeń 2010 (edytowane) dzięki, tylko że ja się ucze j. niemieckiego, mógłby to ktos podac przetłumaczone, lub w wersji jakies tutoriala video? Edytowane 11 Styczeń 2010 przez Gordon Versus
Ania Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 Większość niemców zna angielski i czyta tutoriale po angielsku, po niemiecku mało jest materiałów, tak samo po polsku. Pójdź dodatkowo na angielski, przyda ci się. Ewentualnie tu coś znajdziesz http://www.max3d.pl/tutoriale.php?software=0&tutoriale=3ds_max ale z tego co widzę są głównie o modelowaniu.
Gordon Versus Napisano 11 Styczeń 2010 Autor Napisano 11 Styczeń 2010 no własnie widziałem je, natrafiłem na taki statek to jest model statku Sklywalkera z 3 episodu no i tam sa jakieś stzrałki przy kokpicie i jak nimi ruszam to się zamyka lub otwiera kokpit, przypuszczxam że to kości ale nie wiem jak je podczepić bo tylko to też by mi sie przydało
radekD Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Animacja postaci... to nie jest tak hopsiup, może masz model ale czy zrigowany, bo jak nie to duzo przed Tobą roboty (i nauki leżeli nigdy wcześniej tego nie robiłeś) polecam przerobić tytki standardowe z maxa krok po kroku - naprawdę DUŻO dają. po krótce to tak: 1. jak masz w t-posie postać bez rigów to a. jedziesz z bipeda b. albo z kości...(dalej bedzie dla b) 2. Jak a to bawisz sie charakterstudio... a jak b to zaczynasz rigować - IK-chainy 3. wlepiasz szkielecik w ciacho (model) i dopasowujesz envelopy bungi(czy jakoś tak :)) zależy czy lecisz skinem czy phisiqiem 4. wire rujesz, expressionujesz, ustawiasz odpowiednie kontrolery constrainy reacty itp 5. dodajesz secendmotion - np flex 6. I TERAZ ZACZYNASZ BAWIĆ SIE Z USTAWIANIEM ANIMY hehe Banał nie! -widzisz ile zagadnien :0 na kazde jak poswiecisz kilka tutoriali (czytaj 8 godzin na jeden) to bierz sie za Twojego robota. Ale jezeli to skomplikowany model (wiele przegubów, specyficzny ruch kończyn) to jak nie masz wcześniejszego doświadczenia TO SIE ZAJEDZIESZ. moja rada zacznij od czegoś naprawde łatwego pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się