plasti Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 witam z racji tego ze nie pamietam kiedy siedzialem w jakis wizualizacjach postanowilem wydlubac jakis salonik, o to jego efekt.... jak zawsze maxior i vray, oraz troszku postprodukcji w ps..... renderowalo sie jakies 3h w rozmiarze 2400x1280.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_ps Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 bialy za bialy czarny za czarny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 Rozjeżdża Ci się wszystko. Spróbuj camera correction:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość jymal Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 Troche słabe materiały na kanapach i fotelach. I coś z tym światłem mi nie pasuje. Modeling ok :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maksymilion Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 tekstury na meblach też nie ciekawie wyglądają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 a mnie sie podoba, bardo fajnie wyszlo... moze tylko to przepalenie za mocne ja bym jednak widzial tutaj przepalone tlo ale jednak tlo a nie biale "cos"... jednakze praca to mila dla oka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 10 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2010 dzieki temporal, juz myslalem ze same wytykanie bedzie...... marcin_ps - czas wykalibrowac monitor touch - zgodze sie jymal - jesli odnosisz sie ze swoim twierdzeniem sadzac ze to skora to sie zgodze, ale to jest skoropodobne, dlatego dalem material plastikopodobny maksymilion - kwestia gustu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 swiatlo przepalone, fotele maja za bardzo nasycona czern odcinaja sie od reszty, meble dlatego dzwinie wygladaja przez ta texture bo widac na niej powtarzalnosc postaraj sie zlikwdowac to na texturze a bedzie napewno lepiej. ogolnie pracka wyglada ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maksymilion Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 może się nie znam ale mi te głośniki tam nie pasują.powinny być raczej przyczepione do sufitu lub stać w kącie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
|ales| Napisano 23 Styczeń 2010 Share Napisano 23 Styczeń 2010 fajne, zgadzam sie z Temporalem - podobalo by sie bardziej gdyby kamera tak sie nie rozjezdzala, dobra rade Ci dal kolega co do camera correction czy camera shift z fiycznej vraya. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 23 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 23 Styczeń 2010 no ok, wrzuce z poprwaiona kamera, as you wish boys... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 23 Styczeń 2010 Share Napisano 23 Styczeń 2010 To ujęcie też jest ciekawe, jak dla mnie bardzo dynamiczne - pytanko obiekty własnego pomysłu czy jakaś inspiracja była?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 23 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 23 Styczeń 2010 (edytowane) mieszanka wybuchowa, niektore calkiem stare, robione kiedys i na plytkach pozostawiane, robilem porzadki i jakos tak wyszlo ze mi wpadly w rece, ale ogolem inspiracje>>>>> google>>>interiors.... upek bedzie pozniej, wszystko mi sie wysypuje, zaraz zaczynam format..... Edytowane 23 Styczeń 2010 przez plasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 23 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 23 Styczeń 2010 no i wysypalo sie totalnie, nie bedzie upka, sorry..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonzo71 Napisano 23 Styczeń 2010 Share Napisano 23 Styczeń 2010 popraw kadr, telewizor nie odbija tak otoczenia bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 23 Styczeń 2010 Share Napisano 23 Styczeń 2010 Skóra na fotelach... mankament tego obrazka, jeden z głównych elementów i porządnie sknocony. guma, plastik to tak, ale nie skóra, derma. Okno... no skoro już bierzesz sobie projekt salonu, pomyśl o tym, że powinny być tam jakieś klamki czy coś. Przepalenie woła o pomstę do nieba. Lubię poprzepalać rendry, ale tutaj mamy jakąś eksplozję nuklearną za oknem. Design mebli pachnie mi taniochami z ruskiego targu. Szklany stolik... jezu powoli mam dość tych szklanych pierdów. Ogólnie: kolejna wizka z dużym oknem, szklanym stolikiem, skórzanymi meblami, jasną podłogą... Nic nowego odkrywczego, nic specjalnego. Gdybyś chociaż naprawił to miodnym światełkiem i jakimiś porządnymi shaderami... no to byłoby in plus. A tak... ciężko się na to patrzy. Za wcześnie na finished. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi