KubaW. Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 Witam, To moja pierwsza praca zamieszczona w galerii, więc mam lekką tremę:) Zrobione w maxie, teksturki malowane w Gimpie w oparciu o skany atramentowych kleksów. Mimo szczegółowych instrukcji jak zamieszczać posty nie jestem pewien, czy wszystko zrobiłem dobrze... Na wszelki wypadek z góry przepraszam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 12 Styczeń 2010 Share Napisano 12 Styczeń 2010 Niezły gameart. Przydałoby się oświetlić bo niewiele widać, a te rendery po prawo niepotrzebne w skończonych pracach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KubaW. Napisano 13 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 13 Styczeń 2010 straciło na ostrości po załadowaniu, nie wiem czemu... ten chyba lepszy, tzn więcej widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr kura Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 oo mi sie podoba ile ma poli, tri? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KubaW. Napisano 14 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 14 Styczeń 2010 188817 poly Do gry się raczej nie nadaje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 Model ok z tego co widzę, ale rendering słaby. Może po kolei uwagi: 1) To że masz domyślnie rozdzielczość 4:3 w maxie, nie zanczy że musisz tak renderować. Kadr masz ściśnięty po bokach i rozjechany w pionie. Można by dać kamerę troszkę bardziej od frontu. 2) Kolor tła mnie nie pasuje kompletnie. No i jeszcze ta boleśnie widoczna granica plane'a. 3) Materiały i światło - niby są a wygląda jakby ich nie było. Takie oświetlenie od góry jest czasem fajne gdy cała scena jest skąpana w mroku i nie ma za dużo światła z enviromentu. Tutaj nie wyszło dobrze. Radziłbym raczej zobaczyć jak sie oświetla studio area lightami. Materiały jakieś dziwne. Niby mają odbicia ale nie jest to widoczne. Lakier ładnie wygląda gdy ma co odbijać. 4) Tekstura - nie widać jej dobrze, ale chyba nie jest trafiona. Jeżeli to kamuflaż to nie wygląda dobrze. Czasem lepiej zostawić jeden kolor niż paćkać na siłę. No i renderować, renderować. Modelowanie jest proste jak sikanie, schody zaczynają się przy renderingu ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus23 Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 gdybys walną rendera tego drugiego ujęcia zielonego modela to fajniej by wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KubaW. Napisano 15 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 15 Styczeń 2010 Hynol, co do punktu 1 i 2 nie sposób się nie zgodzić, co do 3 to tam nie ma żadnych odbić bo być nie może - po pierwsze wojskowy sprzęt nie odbija :) a po drugie to nie maskowanie tylko pustynny kurz, więc tym bardziej nie odbija:) Z teksturą była ciężka bitwa, bo model nie składa się z jednego obiektu, właściwie każda blacha to osobny obiekt i osobna tekstura. Mogłem to wszystko połączyć w jeden obiekt i zmapować jedną teksturą, ale taka refleksja przyszła nieco zbyt późno. A co do renderu to słowo skauta, że jak będę mieć wolną chwilę to popróbuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 15 Styczeń 2010 Share Napisano 15 Styczeń 2010 Dlaczego nie odbija? Ja sam jako modelarz maluję sprzęt wojskowy farbą matową, ale problem jest taki że w rzeczywistości takie farby używa się niezwykle rzadko i są to najczęściej lakiery półmatowe. Ale to wozy bojowe i czołgi. Ciężarówki maluje się lakierami o dość mocnym połysku. Może nie takimi jak samochody osobowe, ale jednak: Widać to szczególnie na załamaniach błotników i osłonie chłodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KubaW. Napisano 20 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2010 No ale jednak nie odbijają otoczenia, tylko mają taki biały blik. A mój miał być okurzony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi