Ninja Napisano 13 Styczeń 2010 Napisano 13 Styczeń 2010 Witam. Jak zrobić aby obiekt, w moim przypadku kawałek toru, układał się na krzywej? Ja postawiłem krzywą, a na kawałku toru dałem modyfikatory Curve oraz Array, ale po wpisaniu curve w modyfikatorze Curve i podaniu w Array jakiejś liczby to ten kawałek toru nie porusza się po krzywej, tylko po lini prostej. PS. Jak zrobić aby np. ten metal, z którego zbudowane są tory się wykrzywiał na zakrętach? Daje plik. http://www.mediafire.com/?wggzyjntlnm
n-pigeon Napisano 13 Styczeń 2010 Napisano 13 Styczeń 2010 (edytowane) Modyfikator array powinien być przed curve. Modyfikatory mają strzałki do przemieszczania ich pozycji w stosie. Edytowane 13 Styczeń 2010 przez n-pigeon
Ninja Napisano 13 Styczeń 2010 Autor Napisano 13 Styczeń 2010 (edytowane) Dobra, dzięki, działa. A teraz drugie pytanie: Jak dałem tą krzywą, zduplikowałem i ustawiłem obok, to teraz jak wpisuje Curve, to ten obiekt jest po lewej(tej pierwszej), a jak wpisze Curve.001(czyli ta zduplikowana), to porusza się między nimi. Chcę zrobić tak, aby ten obiekt był na lewej i prawej krzywej. Jak to zrobić? Edytowane 13 Styczeń 2010 przez Ninja
n-pigeon Napisano 13 Styczeń 2010 Napisano 13 Styczeń 2010 (edytowane) Dobra, dzięki, działa. A teraz drugie pytanie: Jak dałem tą krzywą, zduplikowałem i ustawiłem obok, to teraz jak wpisuje Curve, to ten obiekt jest po lewej(tej pierwszej), a jak wpisze Curve.001(czyli ta zduplikowana), to porusza się między nimi. Chcę zrobić tak, aby ten obiekt był na lewej i prawej krzywej. Jak to zrobić? Modyfikatory są przypisywane do obiektu, jeśli chcesz żeby znajdował się również na drugiej ścieżce, musisz z duplikować obiekt. Jeśli chcesz by oba obiekty były takie same, znaczy, chcesz, by przechowywały takie same dane siatki, by nie było potrzeby edytować dwóch siatek, zamiast jednej, podczas wprowadzania zmian. Możesz drugiemu obiektowi przypisać tą samą siatkę (mesh data). Nie wiem czy jest to jasne. Zapodaje plik z małym tutkiem przyjrzyj się nazwom w panelu Link and Materials: http://www.pasteall.org/blend/1550 Obiekty mogą również przechowywać dane krzywych, metaballsów, nurbsów, kości itp. Możesz więc zrobić to samo z twoimi krzywymi. Edytowane 13 Styczeń 2010 przez n-pigeon
Ninja Napisano 13 Styczeń 2010 Autor Napisano 13 Styczeń 2010 Aha. Ale jak skopiowałem tą metalową część to Mesh data było takie same i nie mogłem zmienić nazwy obiektu, a chciałbym to mieć oddzielnie.
n-pigeon Napisano 13 Styczeń 2010 Napisano 13 Styczeń 2010 Aha. Ale jak skopiowałem tą metalową część to Mesh data było takie same i nie mogłem zmienić nazwy obiektu, a chciałbym to mieć oddzielnie. Wytłumacz o co ci chodzi, czy na pewno nazywasz rzeczy po imieniu, bo nie rozumiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się