Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam szanownych czlonkow forum. Moj problem przedstawia sie nastepujaco: wymodelowalem sobie model, podpialem pod niego bipeda, zeskinowalem. I teraz jakims cudem (przez nieuwage, albo jakis inny moj blad) kosci bipeda w jednej rece sa lekko przesuniete wzgledem modelu (patrz zalaczony screen). Model jest juz oskinowany, wiec wiadomo... w zwiazku z powyzszym przesunely mi sie tez envelopoy i podczas proby animiacji wszystko zaczyna sie kaszanic. Prosze powiedzcie mi czy moge jakos przesunac sama kosc w odpowiednie miejsce bez jednoczesnego przesuwania siatki (bo model ma juz nalozony skin modyfikator), tak bym nie musial robic wszystkiego od nowa(skinowania). Kiedy w stosie modyfikatorw wylacze Skin (zgasze zaroweczke) i wejde w figure mode bipeda to wszystko wskakuje na swoje miejsce, ale nie wiem jak to zrobic zeby tak pozostalo. Z gory dzieki za wszelka pomoc.

 

skiny.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

w skinie odznaczasz always deform ustwiasz kości i zaznaczasz spowrotem, tylko na timelinie musisz mieć ustawioną klatkę jaka jest ustawiona w ref. frame

 

skinalwaysdeform.jpg

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności