Skocz do zawartości

No vertices within weld threshold


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Tytuł posta to właśnie mój problem:

zrobiłem sobie kontur (symetryczny), i chcę połączyć przeciwległe boki (łyżeczka z książki \"Matrix - jak to zrobić\"), ale gdy już poustawiam co trzeba (3D Snap Toggle i Create Line) to owszem linie są w takiej pozycji jak chcę, ale się nie łączą, nawet po użyciu funkcji Weld. Dlaczego???

Mam 3ds Max 6.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi!

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale zaprawde powiadam Wam, nie wszystkie vertexy w splinach się weldują:D Z jednego vertexa mogą wychodzić tylko 2 \"segmenty\". W maxie każdy sznurek ma tylko 2 końce i nie więcej:]

Napisano

Taaaaak właśnie! No niby rozumiem o co chodzi, no ale jaki jest z tego morał praktyczny? Co mam zrobić, aby wreszcie skończyć tą łyżeczkę??? Męcze się nad tym od obiadu :D

Napisano

pytanie: czy połączyć weld\'em chcesz te vertexy, które masz aktualnie zaznaczone?

W tutku jeśli dobrze pamiętam, chodziło o weld\'owanie vertexów na osi symetrii łyżki, na tych, które zaznaczyłeś, można zastosować co najwyżej \'fuse\', lub zgodnie z tutkiem mieć włączony snap do vertex\'ów podczas tworzenia tych linii.

Celem tutka jest skorzystanie z surface, więc możesz także zajrzeć do działu faq na forum. stworzyłem tam temat, w którym opisałem typowe problemy z tym sposobem modelowania.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności