Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Tytuł posta to właśnie mój problem:

zrobiłem sobie kontur (symetryczny), i chcę połączyć przeciwległe boki (łyżeczka z książki \"Matrix - jak to zrobić\"), ale gdy już poustawiam co trzeba (3D Snap Toggle i Create Line) to owszem linie są w takiej pozycji jak chcę, ale się nie łączą, nawet po użyciu funkcji Weld. Dlaczego???

Mam 3ds Max 6.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi!

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zwiększ parametr treshold... (tak mi się wydaje po treści twojego posta).

Napisano
  • Autor

Zapomniałem dodać. Nic z tego - choćbym ustawił threshold na 100 to ten sam komunikat :(

Napisano

Ale zaprawde powiadam Wam, nie wszystkie vertexy w splinach się weldują:D Z jednego vertexa mogą wychodzić tylko 2 \"segmenty\". W maxie każdy sznurek ma tylko 2 końce i nie więcej:]

Napisano
  • Autor

Taaaaak właśnie! No niby rozumiem o co chodzi, no ale jaki jest z tego morał praktyczny? Co mam zrobić, aby wreszcie skończyć tą łyżeczkę??? Męcze się nad tym od obiadu :D

Napisano

Zaprawdę powiadam Ci jakbyś mógł jakiegoś screena wrzucić byłoby łatwiej o pomoc dla ciebie :)

 

Napisano

pytanie: czy połączyć weld\'em chcesz te vertexy, które masz aktualnie zaznaczone?

W tutku jeśli dobrze pamiętam, chodziło o weld\'owanie vertexów na osi symetrii łyżki, na tych, które zaznaczyłeś, można zastosować co najwyżej \'fuse\', lub zgodnie z tutkiem mieć włączony snap do vertex\'ów podczas tworzenia tych linii.

Celem tutka jest skorzystanie z surface, więc możesz także zajrzeć do działu faq na forum. stworzyłem tam temat, w którym opisałem typowe problemy z tym sposobem modelowania.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności