Napisano 25 Kwiecień 200421 l Witam! Tytuł posta to właśnie mój problem: zrobiłem sobie kontur (symetryczny), i chcę połączyć przeciwległe boki (łyżeczka z książki \"Matrix - jak to zrobić\"), ale gdy już poustawiam co trzeba (3D Snap Toggle i Create Line) to owszem linie są w takiej pozycji jak chcę, ale się nie łączą, nawet po użyciu funkcji Weld. Dlaczego??? Mam 3ds Max 6. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi!
Napisano 25 Kwiecień 200421 l Zwiększ parametr treshold... (tak mi się wydaje po treści twojego posta).
Napisano 25 Kwiecień 200421 l Autor Zapomniałem dodać. Nic z tego - choćbym ustawił threshold na 100 to ten sam komunikat :(
Napisano 25 Kwiecień 200421 l Ale zaprawde powiadam Wam, nie wszystkie vertexy w splinach się weldują:D Z jednego vertexa mogą wychodzić tylko 2 \"segmenty\". W maxie każdy sznurek ma tylko 2 końce i nie więcej:]
Napisano 25 Kwiecień 200421 l Autor Taaaaak właśnie! No niby rozumiem o co chodzi, no ale jaki jest z tego morał praktyczny? Co mam zrobić, aby wreszcie skończyć tą łyżeczkę??? Męcze się nad tym od obiadu :D
Napisano 25 Kwiecień 200421 l Zaprawdę powiadam Ci jakbyś mógł jakiegoś screena wrzucić byłoby łatwiej o pomoc dla ciebie :)
Napisano 25 Kwiecień 200421 l pytanie: czy połączyć weld\'em chcesz te vertexy, które masz aktualnie zaznaczone? W tutku jeśli dobrze pamiętam, chodziło o weld\'owanie vertexów na osi symetrii łyżki, na tych, które zaznaczyłeś, można zastosować co najwyżej \'fuse\', lub zgodnie z tutkiem mieć włączony snap do vertex\'ów podczas tworzenia tych linii. Celem tutka jest skorzystanie z surface, więc możesz także zajrzeć do działu faq na forum. stworzyłem tam temat, w którym opisałem typowe problemy z tym sposobem modelowania.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto