Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam mały problem...

 

stefan.gif

Obiekt jest w Editable Poly i chodzi o to zeby zalatac dziure ale nie trójkątami (Create Polygon) tylko

najlepiej by bylo polaczyć leżace na przeciw siebie wierzchołki a potem uzupełnić luki albo

stwrzorzyć poligony o 4 wierzchołkach. Poprostu zrobić tak jak na obrazku...

 

Dziemks

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

:D fakt... ale niektórych wierzchołków nie da się wybrać przy tworzeniu... i tworzy tylko trójkąty, nie wiem czemu :/

Napisano

Jeżeli niektórych punktów nie da się wybrać, to miałbym pytanie: czy z drugiej strony ta bryła także ma polygony? Gdyż nie powinna być tam \"wypełniona\".

Rys1 - w miejscu, gdzie polygony domykają otwór, nie da się stworzyć polygonów zgodnie z tym, czego potrzebujesz.

 

Natomiast jeśli create polygon nie działa z innych powodów, na które nie wpadłem, to może jeszcze spróbuj tak:

rys 2 - extrude wybranych krawędzi (przesunięcie, czy też skalowanie z wciśniętym shiftem)

rys 3 - następnie zastosowanie \'target weld\' na vertexach

Napisano
  • Autor

z drugiej strony wlasnie ma jeden wilki polygon ktory ma ksztalt kontorów figury całej. bede probowal z tym target weld, dzieki VGT i kozioo , jak cos to jeszcze tu pisne co nieco .. cyu

Napisano
  • Autor

ten polygon z tylu wywalilem ale nie myslalem o epoly ... chyba dla tego nie dalo sie zazaczyc wieszcholkow?! dzieki Aleksander

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności