Saurius Napisano 25 Kwiecień 2004 Napisano 25 Kwiecień 2004 Mam mały problem... Obiekt jest w Editable Poly i chodzi o to zeby zalatac dziure ale nie trójkątami (Create Polygon) tylko najlepiej by bylo polaczyć leżace na przeciw siebie wierzchołki a potem uzupełnić luki albo stwrzorzyć poligony o 4 wierzchołkach. Poprostu zrobić tak jak na obrazku... Dziemks
kozioo Napisano 25 Kwiecień 2004 Napisano 25 Kwiecień 2004 Ale przecież create polygon też tworzy 4boki...
Saurius Napisano 25 Kwiecień 2004 Autor Napisano 25 Kwiecień 2004 :D fakt... ale niektórych wierzchołków nie da się wybrać przy tworzeniu... i tworzy tylko trójkąty, nie wiem czemu :/
VGT Napisano 25 Kwiecień 2004 Napisano 25 Kwiecień 2004 Jeżeli niektórych punktów nie da się wybrać, to miałbym pytanie: czy z drugiej strony ta bryła także ma polygony? Gdyż nie powinna być tam \"wypełniona\". Rys1 - w miejscu, gdzie polygony domykają otwór, nie da się stworzyć polygonów zgodnie z tym, czego potrzebujesz. Natomiast jeśli create polygon nie działa z innych powodów, na które nie wpadłem, to może jeszcze spróbuj tak: rys 2 - extrude wybranych krawędzi (przesunięcie, czy też skalowanie z wciśniętym shiftem) rys 3 - następnie zastosowanie \'target weld\' na vertexach
Saurius Napisano 26 Kwiecień 2004 Autor Napisano 26 Kwiecień 2004 z drugiej strony wlasnie ma jeden wilki polygon ktory ma ksztalt kontorów figury całej. bede probowal z tym target weld, dzieki VGT i kozioo , jak cos to jeszcze tu pisne co nieco .. cyu
Saurius Napisano 27 Kwiecień 2004 Autor Napisano 27 Kwiecień 2004 ten polygon z tylu wywalilem ale nie myslalem o epoly ... chyba dla tego nie dalo sie zazaczyc wieszcholkow?! dzieki Aleksander
Rekomendowane odpowiedzi