Ninja Napisano 24 Styczeń 2010 Share Napisano 24 Styczeń 2010 Witam. Zacząłem modelować w 3ds maxie z 2 tygodnie temu z 1h na dzień i nie wiem do czego się zabrać. Jakie były wasze początki? Polecacie jakieś tutoriale? I jakim sposobem na początku najlepiej modelować auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ireun Napisano 24 Styczeń 2010 Share Napisano 24 Styczeń 2010 obejrzyj sobie to to jest idealne dla początkujących Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ninja Napisano 24 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2010 To już dawno poznałem, poza tym to jest tylko ustawianie blueprintów, a nie modelowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bielik93 Napisano 24 Styczeń 2010 Share Napisano 24 Styczeń 2010 Proponuje przeszukac te forum jest tu naprawde pelno wiedzy. Radze tez poczytac pomoc w maxi. Dowiedz sie jak najwiecej o edit poly. Zacznij modelowac jakies proste obiekty typu szklanka talerz. Nie rzucaj sie od razu na gleboka wode jaka jest auto. Jesli bdziesz wiedziec wystarczajaco duzo funkcjach takich jak extrude chamfe bridge weld itp baw sie w powazniejsze rzczy. Szukaj w google tutoriali do jakiks przedmiotow. Na tutorialized.com jest barzdo duzo tutkow o modelowaniu praktycz wszystkiego. Zycze powodzenia ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ninja Napisano 25 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2010 OK. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ninja Napisano 25 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2010 Mam problem, otóż jakimś cudem wyłączyłem te osie(x,y,z), które pojawiają się po zaznaczeniu czegoś, to znaczy one się pojawiają ale jakieś inne, nie można nimi przesuwać i nic robić. Jak mogłem wyłączyć to lub coś przestawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 25 Styczeń 2010 Share Napisano 25 Styczeń 2010 na tym forum jest dział FAQ, zostal stworzony wlasnie dla takich ludzi jak ty, ktorzy pare razy na tydzien zadaja dokladnie takie pytanie jakie wlasnie zadales. Zajrzyj tam a znajdziesz rozwiazanie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ninja Napisano 27 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 27 Styczeń 2010 Dobra. Mam jeszcze jeden problem. Mam czworokąt zbudowany z 2 trójkątów, da się jakoś te trójkąty połączyć w czworokąt? Tzn. połączyć te 2 poligony w jeden. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bielik93 Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 Zaznacz srodkowa krawedz i ją usuń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ninja Napisano 27 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 27 Styczeń 2010 Ale wtedy usuwa się cały czworokąt. Zrobiłem już inaczej, połączyłem dolne vertexy, a później wstawiłem vertex na tej środkowej krawędzi i przesunąłem i mam czworokąt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeno Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 klawiszkiem BACKSPACE jeżeli ten model jest editablepoly jeżeli jest editablemesh to musisz zanzaczyć tą krawędź i wdusić INVISIBLE. bo czy tak czy tak, to te trójkąty tam będą, czy tego chcesz czy nie, po prostu na trójkątach opiera się to 3D , tylko program przestanie dla Twojej wygody wyświetlać miejsca styku pomiędzy nimi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarox Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 Co do 1 pytania jak sie uczysz maxa to sciagnij sobie numery archiwalne warpa lacznie jest ponad 30 numerow w formacie pdf i w kazdym kurs maxa po kolei podzielony na podstawy, modelowanie i modyfikacje bardzo duzo sie z tego nauczylem link: http://www.warp.nazwa.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się