Napisano 24 Styczeń 201015 l Witam, mam problem. Chciałabym aby ten oto ślimak zaczął ruszać ustami, z oczami juz sobie poradzilam, tak, jak nalezy. Mógłby ktos podpowiedziec, jak najprościej zabrać się za animację ust? Niestety ślimak ma bardzo dużo poligonów, za wcześnie wszystko wygładziłam :/
Napisano 24 Styczeń 201015 l Hej, Nie wiem jakiego programu używasz, ale w Blenderze zrobiłbym to np: Obiektem typu lattice, albo mesh deform. Ew, shape key's ,które zrobiłbym w sculpt mode, ostatnie rozwiązanie wydaje mi się najlepsze. No i pokaż tą siatkę z ciekawości.
Napisano 25 Styczeń 201015 l A dużo tego zrigowałaś, czy tylko oczy? Bo postać jest w sumie prosta, możesz wymodelować nowego na bazie obecnego. A jak nie , to spróbuj metod które wymieniłem wyżej (niech ktoś zrobi translate tooli na 3DS'a) ,pozdrawiam.
Napisano 25 Styczeń 201015 l Autor tylko oczy... przerobilam go na low-poly.. i teraz pytanie: czy po zanimowaniu low-poly meshu da się go wygładzić tak, jak w pierwotnej wersji, przy zachowaniu mimiki ust? http://img706.imageshack.us/i/lowpoly.jpg/
Napisano 25 Styczeń 201015 l tylko oczy... przerobilam go na low-poly.. i teraz pytanie: czy po zanimowaniu low-poly meshu da się go wygładzić tak, jak w pierwotnej wersji, przy zachowaniu mimiki ust? http://img706.imageshack.us/i/lowpoly.jpg/ Dodajesz wtedy modyfikator subsurf i go nie zatwierdzasz, w maxie to jest chyba turbosmoth.
Napisano 25 Styczeń 201015 l Autor ok, zrobiła go jednak z low-poly meshu, modyfikując twarz i łącząc ją w morphy :) efekt taki: http://img641.imageshack.us/i/zdzisio.jpg/
Napisano 29 Styczeń 201015 l tylko oczy... przerobilam go na low-poly.. i teraz pytanie: czy po zanimowaniu low-poly meshu da się go wygładzić tak, jak w pierwotnej wersji, przy zachowaniu mimiki ust? Da sie, po zanimowaniu, czy w twoim wypadku dodaniu morphow dajesz na gore modyfikator Turbosmooth albo meshsmooth
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto