Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, mam problem. Chciałabym aby ten oto ślimak zaczął ruszać ustami, z oczami juz sobie poradzilam, tak, jak nalezy.

 

Mógłby ktos podpowiedziec, jak najprościej zabrać się za animację ust?

Niestety ślimak ma bardzo dużo poligonów, za wcześnie wszystko wygładziłam :/

 

slimak.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej,

Nie wiem jakiego programu używasz, ale w Blenderze zrobiłbym to np:

Obiektem typu lattice, albo mesh deform. Ew, shape key's ,które zrobiłbym w sculpt mode, ostatnie rozwiązanie wydaje mi się najlepsze. No i pokaż tą siatkę z ciekawości.

Napisano

A dużo tego zrigowałaś, czy tylko oczy? Bo postać jest w sumie prosta, możesz wymodelować nowego na bazie obecnego. A jak nie , to spróbuj metod które wymieniłem wyżej (niech ktoś zrobi translate tooli na 3DS'a) ,pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

tylko oczy... przerobilam go na low-poly.. i teraz pytanie: czy po zanimowaniu low-poly meshu da się go wygładzić tak, jak w pierwotnej wersji, przy zachowaniu mimiki ust?

http://img706.imageshack.us/i/lowpoly.jpg/

lowpoly.jpg

Napisano
tylko oczy... przerobilam go na low-poly.. i teraz pytanie: czy po zanimowaniu low-poly meshu da się go wygładzić tak, jak w pierwotnej wersji, przy zachowaniu mimiki ust?

http://img706.imageshack.us/i/lowpoly.jpg/

lowpoly.jpg

Dodajesz wtedy modyfikator subsurf i go nie zatwierdzasz, w maxie to jest chyba turbosmoth.

Napisano
tylko oczy... przerobilam go na low-poly.. i teraz pytanie: czy po zanimowaniu low-poly meshu da się go wygładzić tak, jak w pierwotnej wersji, przy zachowaniu mimiki ust?

 

Da sie, po zanimowaniu, czy w twoim wypadku dodaniu morphow dajesz na gore modyfikator Turbosmooth albo meshsmooth

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.