Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam problem. Chciałabym aby ten oto ślimak zaczął ruszać ustami, z oczami juz sobie poradzilam, tak, jak nalezy.

 

Mógłby ktos podpowiedziec, jak najprościej zabrać się za animację ust?

Niestety ślimak ma bardzo dużo poligonów, za wcześnie wszystko wygładziłam :/

 

slimak.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej,

Nie wiem jakiego programu używasz, ale w Blenderze zrobiłbym to np:

Obiektem typu lattice, albo mesh deform. Ew, shape key's ,które zrobiłbym w sculpt mode, ostatnie rozwiązanie wydaje mi się najlepsze. No i pokaż tą siatkę z ciekawości.

Napisano

A dużo tego zrigowałaś, czy tylko oczy? Bo postać jest w sumie prosta, możesz wymodelować nowego na bazie obecnego. A jak nie , to spróbuj metod które wymieniłem wyżej (niech ktoś zrobi translate tooli na 3DS'a) ,pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

tylko oczy... przerobilam go na low-poly.. i teraz pytanie: czy po zanimowaniu low-poly meshu da się go wygładzić tak, jak w pierwotnej wersji, przy zachowaniu mimiki ust?

http://img706.imageshack.us/i/lowpoly.jpg/

lowpoly.jpg

Napisano
tylko oczy... przerobilam go na low-poly.. i teraz pytanie: czy po zanimowaniu low-poly meshu da się go wygładzić tak, jak w pierwotnej wersji, przy zachowaniu mimiki ust?

http://img706.imageshack.us/i/lowpoly.jpg/

lowpoly.jpg

Dodajesz wtedy modyfikator subsurf i go nie zatwierdzasz, w maxie to jest chyba turbosmoth.

Napisano
tylko oczy... przerobilam go na low-poly.. i teraz pytanie: czy po zanimowaniu low-poly meshu da się go wygładzić tak, jak w pierwotnej wersji, przy zachowaniu mimiki ust?

 

Da sie, po zanimowaniu, czy w twoim wypadku dodaniu morphow dajesz na gore modyfikator Turbosmooth albo meshsmooth

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności