nutelka Napisano 24 Styczeń 2010 Share Napisano 24 Styczeń 2010 Witam, mam problem. Chciałabym aby ten oto ślimak zaczął ruszać ustami, z oczami juz sobie poradzilam, tak, jak nalezy. Mógłby ktos podpowiedziec, jak najprościej zabrać się za animację ust? Niestety ślimak ma bardzo dużo poligonów, za wcześnie wszystko wygładziłam :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian2608 Napisano 24 Styczeń 2010 Share Napisano 24 Styczeń 2010 Hej, Nie wiem jakiego programu używasz, ale w Blenderze zrobiłbym to np: Obiektem typu lattice, albo mesh deform. Ew, shape key's ,które zrobiłbym w sculpt mode, ostatnie rozwiązanie wydaje mi się najlepsze. No i pokaż tą siatkę z ciekawości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nutelka Napisano 24 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2010 3ds max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian2608 Napisano 25 Styczeń 2010 Share Napisano 25 Styczeń 2010 A dużo tego zrigowałaś, czy tylko oczy? Bo postać jest w sumie prosta, możesz wymodelować nowego na bazie obecnego. A jak nie , to spróbuj metod które wymieniłem wyżej (niech ktoś zrobi translate tooli na 3DS'a) ,pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nutelka Napisano 25 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2010 tylko oczy... przerobilam go na low-poly.. i teraz pytanie: czy po zanimowaniu low-poly meshu da się go wygładzić tak, jak w pierwotnej wersji, przy zachowaniu mimiki ust? http://img706.imageshack.us/i/lowpoly.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian2608 Napisano 25 Styczeń 2010 Share Napisano 25 Styczeń 2010 tylko oczy... przerobilam go na low-poly.. i teraz pytanie: czy po zanimowaniu low-poly meshu da się go wygładzić tak, jak w pierwotnej wersji, przy zachowaniu mimiki ust? http://img706.imageshack.us/i/lowpoly.jpg/ Dodajesz wtedy modyfikator subsurf i go nie zatwierdzasz, w maxie to jest chyba turbosmoth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nutelka Napisano 25 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2010 ok, zrobiła go jednak z low-poly meshu, modyfikując twarz i łącząc ją w morphy :) efekt taki: http://img641.imageshack.us/i/zdzisio.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 29 Styczeń 2010 Share Napisano 29 Styczeń 2010 tylko oczy... przerobilam go na low-poly.. i teraz pytanie: czy po zanimowaniu low-poly meshu da się go wygładzić tak, jak w pierwotnej wersji, przy zachowaniu mimiki ust? Da sie, po zanimowaniu, czy w twoim wypadku dodaniu morphow dajesz na gore modyfikator Turbosmooth albo meshsmooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się