Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

Ostatnio dużo bawiłem się blenderem, przy okazji tworząc różne modele i materiały. Postanowiłem więc to wszystko połączyć w jedną scenę, która będzie przedstawiała martwą naturę, plus, może jakiś robaczek, motylek, albo ptaszek. Modele które wykorzystam w tej scenie chce również opublikować, o ile nadają się do wykorzystania (mam nadzieję usłyszeć od was czy ich publikacja ma sens), ale dopiero jak wszystkie z mapuję i o teksturuję.

 

dn_s_01.jpg

Po kliknięciu render w rozdziałce 2400 na 1800 px. Modelowanie i renderowanie : oczywiście Blender :)

 

Na razie tyle pozdrawiam serdecznie :)

Edytowane przez ZjedzKota
  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam, podziwiam że robisz to w blenderze i nawet całkiem ładne światło jak na początek. Modele ok ale to właściwie prościzna. Najlepiej ocenić model pokazując siatkę.

 

Nie wiem trochę o co chodzi z tą publikacją chodzi o pokazywanie modeli na forum czy sprzedaż?

 

Ciekawy jestem jakiego silnika używasz, jak na blendera to jest supr git.

 

Powodzenia

Napisano

@claude: siaty pokaże jutro, a z tą publikacją chodzi mi o to, że udostępnię modele i materiały za darmo każdemu kto będzie chciał - być może ktoś o niższym skillu się podszkoli dzięki tym modelom, i być może dzięki nim zyskam jakieś cenne porady od bardziej zaawansowanych niż ja.

 

A co do silnika, to chodzi ci o renderer? Jeśli tak, to renderuje w Blenderowym Internalu.

Pozdrawiam :)

Napisano

Modele wydają się być spoko, nie ma co się czepiać na siłę. Rozumiem, że robisz to tak wedle własnych uznań bez jakiegoś wzorowania sie na np obrazie lub zdjęciu ?

Jedynie tylko nie rozumiem tego dziwnego cienia pod talerzem tak jak by tam był jakiś prześwit ?

 

Życzę powodzenia ;) zabawa się zacznie dopiero z texturowaniem, materiałami i całym oświetleniem.

Napisano

@DonJakub: Wiem o co chodzi z tym prześwitem, ale nie wiem jak sie tego pozbyć. Talerz na pewno nie jest dziurawy, nie ma tam też żadnej luki. Mam nadzieję że jak już będę te modele układał do ostatecznego renderu to ta smuga zniknie - jeśli nie, to zakryję ją jakimiś owocami, albo liśćmi, które będą wystawać z talerza-miski.

Nie próbuję odwzorować żadnego obrazu czy zdjęcia tak jak robisz to ty (przejrzałem twój wątek i wygląda to całkiem fajnie), ale pooglądałem sobie kilka obrazów, by wiedzieć jak mniej więcej ostateczny render powinien wyglądać ;)

 

@Tamyl91: Do tej pory myślałem że wszystko jest dobrze, ale jak patrzę teraz na te cytryny to widze że w porównaniu z szklanką, która stoi obok, są olbrzymie - dzięki, ja bym tego raczej nie wychwycił :) A ten talerz musi być taki głęboki, żeby zmieściły się w nim pomidorki, i jakieś inne produkty spożywcze, jedyne co moge zrobić to przemianować go z talerza na miskę ;)

 

Dziękuję za wasze opinie. Pozdrawiam serdecznie :)

Napisano

Z cytrynkami to 2s i nie ma problemu, gorzej z tym talerzem. Spróbuj może oświetlić go oddzielnie tak samo jak teraz i z innych stron zobaczysz czy też taki prześwit występuje.

Pobaw się nim to może coś wychwycisz i poprawisz.

Napisano

Małymi kroczkami powoli posuwam sie do przodu. Nie mam dużo czasu przez szkołę ale troche dzisiaj zrobiłem.

 

dn_s_02.jpg

(Po kliknięciu render w rozmiarze 1600 x 1200 px)

 

Z błędów których jestem świadom - kwiaty potrzebują konkretnego tuningu i szmatka chyba dziwnie leży. Co do światła to wiem że jego parametry są dobre, ale muszę je odpowiednio jeszcze ustawić (chodzi mi o kąty i lokację) bo nie oświetla wszystkiego tak jakbym chciał.

 

Pozdrawiam, liczę na to że mnie zjedziecie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności